You are viewing a single comment's thread from:

RE: Ściana

in Folwark3 years ago

Robisz jak uważasz jednak zastanów się nad tym z tej strony: gdziekolwiek dziś nie pójdziesz i tak prędzej czy później jeśli miejsce zacznie się robić popularne zwali się tam masa hejterów i ludzi z kapitałem którzy zaczną naciskać na podobne zmiany co tutaj. Będąc tu z nami stworzyłeś całkiem silny przyczółek wolności słowa na tej platformie. To min dzięki twojemu wsparciu polska społeczność wciąż istnieje, działa na tej platformie i ma się dobrze natomiast my jesteśmy w stanie umieszczać tu treści które mają szanse trafić do kogoś więcej.

Tutaj wiec utworzyliśmy już pewną wspólnotę która wspiera się wzajemnie i walczy o to aby również to miejsce z łatwością nie zostało zalane przez lewaków. Platforma ta zaczyna też już mieć jakieś sensowne zasięgi więc robienie i pisanie tu czegokolwiek zaczyna mieć sens. Tam z kolei wycofasz się jakby do kąta. Zalany falą hejtu dasz się przepędzić do miejsca co do którego sam masz wątpliwości czy zostanie czymś więcej niż porażką. A czy nie o to chodzi właśnie globalistom? żeby nas ludzi kwestionujących "jedyną słuszna prawde" zepchnąc właśnie na margines i podzielić? gdzieś w odmęty? tam gdzie nie będziemy mieli na nic wpływu i nikomu nie będziemy w stanie nabruździć ani się postawić? Czyż nie po to wymyślono te całe "paszporty" kurwidowe i inne gówna żeby na każdym kroku nas gnębić za to że mamy odwagę myśleć do tego stopnia że część z nas się w ten czy inny sposób ugina?

Będąc tu razem we wspólnocie tworzysz nadzieję na to że kiedyś pojawią się inwestorzy podobni do ciebie i razem np będziemy mieć większy wpływ na platformę i zrobimy porzadek z tym co się dzieje. Wycofasz się, a z tobą prawdopodobnie inni którzy pod naporem hejtu będą tu już zupełnie sami i też nie dają rady niczego zdziałać.

Dla ciebie np pieniądze nie są ważne ponieważ masz ich dość sporo jednak dla wielu, w tym dla mnie są one kluczowe. Przykładowo w zeszłym roku działałem przeciwko temu co się działo na pełen etat jednak robiłem to wszystko korzystając z oszczędności ponieważ z powodu kurwida straciłem poprzednią robotę i nie bardzo udało mi się coś równie opłacalnego znaleźć na szybko. Poświęciłem się jednak uczestnictwu w praktycznie wszystkich protestach w Polsce, budowaniu lokalnych społeczności, roznoszeniu ulotek i wielu innym działalnościom. Co jednak wydrenowało mój portfel do tego stopnia że teraz nie mogę za bardzo skupić się na niczym innym niż na pracy. Stan taki prowadzi do sytuacji w której chwytasz się tylko rzeczy w których widzisz zysk nie dlatego że myślisz tylko o pieniądzach tylko dla tego ze masz rodzinę na utrzymaniu i o ich indywidualna przyszłość też musisz walczyć. twoja obecność tutaj i potężne jak dla polaka upy spawiają więc że jako działacz i aktywista mogę jednak robić te 2 rzeczy na raz. czyli zapisywać swoje spostrzeżenia i przekazywać myśli i zarabiać na tym na tyle sensowne pieniądze że mogę mimo sytuacji znaleźć na to czas. Nie ukrywam więc że jeśli te zyski spadna będę zmuszony zaprzestać tej aktywności przynajmniej do czasu aż nie wypracuję lepszej sytuacji materialnej. A piszę o tym żeby ci uświadomić że takich osób jak ja jest więcej.

Youtuberzy którzy robią dobrą robotę nie mają alternatywnych miejsc do których mogli by się przenieść a na yt za ich ciezką prace zdejmuje im sie monetyzacje, blogowiska wymarły a social media żywią się naszą energią i nie dają w zamian nic po za koncentrowaniem na nas hejtu. Hive z kolei naprawdę jest taką ostoją w której moim zdaniem są szanse zarówni na zyskanie coś za działaności jaki pomału dotarcie do jakichś ludzi, ale to nie jest po prostu łatwe w świecie wszędobylskiej cenzury.

Za czasów gdy tu jestem, platforma ta przeszła mnóstwo zmian co dowodzi również tego że i downwoty można pod pewnymi naciskami, stąd wyeliminować. Sam pisałeś z resztą że wiele zaprowadzonych tu zmian uczyniły to miejsce takim, które warto w końcu polecić innym inwestorom. Jako że w miedzy czasie śledziłem te zmiany i to kto brał udział w dyskusjach na ten temat wiem że było cię w tych miejscach pełno i twoja obecność na pewno odcisnęła na to jakiś wpływ. Także działa właśnie to co działać tu miało. Po prostu jak to mawiał korwin głupich jest więcej niż mądrych:P.

United we stand, divided we fall to jest właśnie hasło ukute na dzisiejsze czasy. Tylko zjednoczone środowiska są w stanie się przeciwstawić tej fali.

Sort:  

Moim zdaniem warto otworzyć tam konto jako dodatek, bo ma również połączenie z Hive-Engine z tego co widzę. Rejestracja jest łatwa


Zamieniłem tokeny na Doge i zapłaciłem. Taka rejestracja szybka jest potrzebna. Chociaż Hive ma więcej możliwości, to nie widzę przeszkody mieć tu i tu. Bodźmy szczerzy polish już nie jest takie jak dawniej i nie będzie. Ba stare kółeczka i puste posty z Actifit to częsty zonk dla tych, co przeglądają posty. Nawalone boty że sprawdzenie powiadomień to kolejny zonk. Do tego podbijane na prawo i lewo...rozumiem jak konto ma moc. Ale nie wieczne PD a posty osiągają więcej jak kilkanaście postów?

Niestety wielu jest pod ścianą i będzie jeszcze więcej i takie opcje są na pewno obecnie ratunkiem.

hehe sęk w tym ze już mam tam konto jak sie okazuje XD https://blurt.blog/@khrom tylko nei bardzo wiem skąd ani też jakie są klucze :P

Ale co do reszty wypowiedzi to powiem tak. polish ne jest taki jaki był bo nic nigdy nie będzie zawsze takie samo, Świat się zmienia i tyle. tu chodzi raczej o to że cała ta kwestia rozchodzi się o nasza energię włożoną w coś. Zawsze prędzej czy póxniej każde działanie spotka się ze ścianą bo są pewne rzeczy których nie da się przeskoczyc. czasme chodiz po prostu nie o to aby przebić głowa świanę a o ot żeby z za tej ściany ktoś nie urządzał sobie na nas bezpiecznych raidów i nie wyruszał na spokojne żniwa na owieczki po drugiej stronie.

Chodzi o ot aby ta ściana którą ktoś postawił była również dla niego granicą nie do przekroczenia... Wiesz coś jak szlachta która żyje sobie w luksusach i ma wszystkiego pod dostatkiem ale jest taki mur za który nie odważy się nigdy zapuścić. mur który sami postawili ale stał się więzieniem nie tylko dla tych co nie umieja go przekroczyć ale również dla jego twórców;]

i myślę ze to jest kwintesencja tego dlaczego warto się koncentrować na napieraniu na ten mur właśnie tutaj gdzie może i walisz ręką w ścianę ale ci którzy są po drugiej stronie słyszą jak uderzasz i to wystarczy żeby nie doważyli się wyjść.

Klucze są te same ;)

Od wyjścia ze steem powinny być zmienione bo konta cudnie są przejmowane. Był taki moment:)

A widzisz... mi się tam nie podoba, jakoś tak facebookowo ;) Poza tym mamy tutaj fajną ekipę na #polish, szkoda się rozstać po tylu latach...

ja też się zgadzam z @grecki-bazar-ewy. kolejne przenosiny to kolejny niepotrzebny moim zdaniem podział.

ps @sztorm owi chodziło o to że klucze które masz tu na hive masz wygenerować nowe jeśli jeszcze masz te co do steem dla bezpieczeństwa.

myślę o tym wygenerowaniu, ale boje się że coś popsuję

a no właśnie znalazłem... te same co do steema bo do hive sobie zmieniłem już dawno

Pamiętaj że za wszystko musisz mieć trochę wolnych drobnych. Każde upwote, polubienia itd. kosztują ułamek. Więc tu nie ma walenie na pałę. Trzeba zarobić żeby dawać napiwki. Tokeny możesz kupić na Hive-Engine i przesłać na nazwę użytkownika:)

Czyli innymi słowy oddając głos kupuję treść. No to brzmi niby rozsądnie tyle tylko że to zasadniczo nie zmienia sytuacji.. mmmmkkkk nie będzei w takim razie opłacał w kółko naszej działalności sam a pytanie ilu jest takich co chętnie będą to robili. tu na hive jest to trochę tak że każdy głosujący korzysta z wartości wytworzonej przez całą sieć... nie w ten sposób ze maja dużo hive ale dlatego że kupując tokeny zwiększają ich wartośc. Czyli nawet przez tych graczy którzy o hive.blog nie maja pojęcia i niejako są być może nawet covidianami ale ich głos wspiera niejako antycovidiańskie tezy;)

W każdym razie miał oby to w takim razie sens gdyby nasze treści można było głosować bez limitu, Skoro płacę za to i np znalazłem artykuł sprzed 3 lat który mi sie podoba to dlaczego nie mogę zapłacić za niego tylko muszę głosować za coś co ktoś stworzył ostatnio, co mi się np tak bardzo nie podoba? powinno być tak jak z książką jak płacisz to za to co jest warte uwagi a nie za to kiedy to zostało napisane.

Moc to jedno. A każda reakcja pobiera małą prowizję groszową na tym zarabiają.

Flagi nie dostaniesz bo nie ma przycisku...

jeszcze inna kwestia że to wciąż nie rozwiązuje problemu w którym duże ryby będą się domagały cenzury. wydaje się wręcz że taka sytuacja stwarza jeszcze większe pole do popisu chociaż mogę się akurat mylić bo jeśli tak jest to zasadniczo bardziej przypomina to zdrowy system w którym za uczciwą pracę ktoś ci płaci REALNYM pieniądzem który też zdobył za jakąś REALNĄ pracę. usuwa to więc self upvoting i promowanie szitu tyle tylko że pytanie ilu tych chętnych płacić za treści będzie w miejscu w którym na razie hula wiatr? Druga kwiestia... covidianei z wiekszą kasą i tak mogą zagłuszyć nasze treści i zepchnąć je z kolei na dno do którego nikt nie dotrze a po pewnym czasie też zaczna sie dopmagac cenzury bo przeciez płacą to wymagają tak jak w każdej innej gazecie czy redakcji działającej na tych zasadach i tyle się skończy ;] A może? zaczniemy pozwalać przychodzic ludziom tylko z prawilnymi poglądami czyli zaprzeczenie wolności?

To jest klon więc wszyscy mamy tam konta i pewne zasoby w portfelu (w zależności od byłych zasobów na Steem). Ja swoje Blurty wymieniłam na Hive jakieś pół roku temu kiedy przez przypadek znalazłam to miejsce idąc śladem nowych dziwnych kont na Hive.

blurta wysyłas na blurtlink, memo to twój nick z blurta, wymieniasz na hive i robisz wypłatę na konto hive, Jestem na blurcie od roku - mtravel 😉

Wymienilam to co tam znalazłam już dość dawno ;)
Samo miejsce mnie za bardzo nie pociąga więc może napisz jak Ci się tam wiedzie, być może mam błędne odczucia.

Dla mnie nie ma ten portal wartości merytorycznej zbytnio, taka kopalnia tokenów, ale może się coś zmieni, bo blurt się podnosi Warto byc dla bycia - kopiowanie swoich treści nie jest zabronione i trwa chwilkę, Ludzi tam nie znam żadnych poza dwójką Niemców z pokaźnymi portfelami 😁, polskiej ekipy brak, zdobywanie tokenów to loteria

Czyli można kopiować tam posty udostępnione wcześniej na Hive... Dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam :)

Doskonale cię rozumiem i tak jak ja się przyzwyczajam i drażnią mnie nowe miejsca. Jeśli chodzi o konto to jest fork po steemie. Więc konto powinno mieć klucze steemowe...:)

tu nie chodzi o to że się przyzwyczaja tylko o to że tam po prostu zaś nie ma nikogo. Na hive znów została poświęcona spora energia do promocji i tak czy siak jakoś to odnosi efekt wycofując się tam to trochę tak jak uciekać przed wyznawcami covida na syberię. na sybierii tez sie da żyć i też się da stworzyć po wielu trudach nową społeczność tyle tylko że słyszałem coś o hasłach ala masowa adopcja web 3.0 i takie tam? o czym my tu mówimy? przenosiny ze steem wyrządziły sieci wystarczająco dużo szkód i negatywnych emocji. Podzieliły też społeczność na dwa obozy tyle tylko ze ogólna niechęć do justina suna byłą spajającym ogniwem dla tych co zostali na hive wystarczającym żeby to dalej działało i nie upadło. A blurt? no cóż... jakoś tego nie widzę na razie. Chyba z mówimy tu po prostu o kwestiach finansowych i trzepaniu kasiorki na dublowaniu postów to ok :P mogę tam przerzucić swoje stare treści i zbudować coś co nazwał bym ekstra "przyczółkiem". Tylko raz że do kogo one dotrą jeśli nie ma tam polaków? a ci co sie przeniosą się tam to juz czytali i widzieli to tu. Mozna nazwać to Backupowym planem czy coś, tylko wiem że to ie kończy zazwyczaj trochę tak jak "inicjatywa" paru kolesi którzy nagle podczas bitwy postanawiają złamać linię i dokonać "taktycznego odwrotu". poprostu w momęcie gdy pierwszy opuści linie to no cóż... bitwa jest zazwyczja już prezgrana bo za nim idą następni...

Zobacz ile jest "alternatywnych miejsc" bitchute, d tube, rumble co tam jeszcze... tyle że one maja jedną wade... brak tam zasięgów i społeczności a człowiek ma czas ogarniać tylko mały fragment.

Chyba z mówimy tu po prostu o kwestiach finansowych i trzepaniu kasiorki na dublowaniu postów

Po pierwsze jak postawię stronę dopnę wtyczkę Exxp prześlę na blockchain to nie jest to dubel. Przecież większość wrzuca na dziesiątkach stron wpisy. Od kilku miesięcy wrzucam bezinteresownie posty metodą Hive>>>kolejny blockchain>>> minds do podnoszenia zasięgów linków i obcych mi kanałów w śmieciowych moich postach po to, żeby podciągnąć im zasięgi, wzmocnić linki. Bo obecna sytuacja tego wymaga, zamiast się skupić na swoich zainteresowaniach. Na steem identyczną metodą wbiłem śmieciowy projekt, który wylądował pod frazą trzymilionową top 3,6 i kolejne od stron zagranicznych. Wiedziały o tym dwie osoby na steem jeszcze za czasów adminowania sp. Wielokrotnie pisałem nie promować g.....o linków, tylko własne.

kwestiach finansowych i trzepaniu

Sam pisałeś, że zaprzestaniesz pisania, jak odejdzie więc?

Zobacz ile jest "alternatywnych miejsc" bitchute, d tube, rumble co tam jeszcze... tyle że one maja jedną wade... brak tam zasięgów i społeczności

Brak społeczności to się zgodzę, bo brak wyjaśnienia co jak z czym. Rejestracja to kosmos dla wielu. Kanały wyżej to mają dobrą moc, w zależności jak to promuje. Nie zapomnij że są to kanały TV. Już się pojawiają takie jak odysee które ostatnio podrzuciłem z możliwościami dla aktywnego i właściciela kanału. 3speak wprowadza to samo. Kanał zdp osobiście podrzuciłem linki w kanale. Zauważ, że na telegramach i innych socjalach nie są promowane, żeby nie pokazać, że coś takiego jest. Wiem po wielu grupach A jest obecnie kilka znanych osób- raczej ich kanały. Kilku takich było z social wzorujących się na Majk Kołcz tego podobnych jak Kujawa. Ani słowa chociaż mam podejrzenia zupełnie inne.

Pisać tak, żeby nie oberwać ze starych steemowych kont które się obudziły, bo coś się komuś nie podoba. Zresztą ja nie pisałem, że odchodzę, bo zanim MK wstawił post, miałem fragment wpisu, który usunąłem dzisiejszego wpisu. A prawda jest taka że na ataki nie ma obrony w razie draki. A i upy będą zerowe a podłączać się pod jakieś app nie mam zamiaru żeby dostać upa.

Brak społeczności to się zgodzę, bo brak wyjaśnienia co jak z czym

no i właśnie teraz wyobraź sobie że mamy już blurt steemit hive i co jeszcze i teraz wszystko to niby to samo a jednak to nie to samo.. na 2 z tych platform trafiają jeszcze userzy z poprzedniej reklam ya na 3 przeciągają ich nowi userzy blurt.. nosz to jak by mało było chaosu dla nowych to jeszcze mamy chaos przez za dużą ilość klonów? no własnie dlatego pewnie jest tak kiepsko ze społecznością bo juz jakiś czs temu pisali tu ludzie którzy mówili że na steema się wbili a tu nic się nie dzieje i dopieo potem sie skapnęli ze wszyscy na hive są ;]

Sam pisałeś, że zaprzestaniesz pisania, jak odejdzie więc?

nie do końca zaprzestanę. źle mnie zrozumiałeś. Napisałem że np będę to musiał zepchnąć czysto do strefy hobby czyli np jeden 2 wpisy na rok przynajmniej dopóki nie będę miał stabilniejsze sytuacji finansowej i jednocześnie czasu na działanie. chodzi mi o to że większość środowisk alternatywnych cierpi na brak kasy i nawet mimo tego że cięzko pracuje i robi dobry content to jeśli zrobi coś niepoprawnego politycznie to w popularnych miejscach nie dostają NIC za swoja pracę.

Po pierwsze jak postawię stronę dopnę wtyczkę Exxp prześlę na blockchain to nie jest to dubel. Przecież większość wrzuca na dziesiątkach stron wpisy.

no tu masz trochę racji ale też w wiekszsci miejsc nie dostajesz za to nic więc jak przekopiujesz tam to raz ze sam sobie szkodzisz bo np nie przyjda nowi userzy na hive tylko przeczytają to tam (chyba ze dasz odnosnik tu), a po drugie własnie wartośc tej treści bierze się z jej dostępności tylko tam gdzie ktoś ci za to płaci...

co do reszty sie nei wypowiadam bo nei jestem pewien o co chodzi :P

Myślałem o dziesiątkach typu blockchain krzaki. Ten sam wpis wędruje wszędzie i jest tokenizowany przez ponad połowę osób...

Wszyscy tam mamy konta bo to jest klon ...

Dawno nie przeczytałem posta do końca a twój tak 🍺

A no to cieszę się. mimo mi to słyszeć.

powiem ci jak ja to postrzegam.. postrzegam to jak uczestnictwo i współudziały w firmie w którą mogę jednocześnie inwestować i ją współtworzyć czyli to czego nie mam np nako klasyczny inwestor. Oczywiście jako że zainwestowałem bardzo mało to w kwestiach kierunku w jakim firma zmierza mam do powiedzenia tyle co ktoś kto ma 0,000001% udziałów Aplea ale o tyle lepiej że mogę dodatkowo stworzyć jakiś mały wycinek "produktów" które w tym naszym "apple" się pojawiają + też coś na tym produkcie zarobić.

publikowane tu treści z kolei mają szansę do kogo trafić na fali popularności tej "firmy"

Niemniej nie moga mi zablokować moich udziałów i zawsze mogę je sprzedać więc jak będą mnie shadowbanowali to przecież mogę zawsze się wynieść a utrudniając mi życie bezpodstawnie obnażają też siebe samych i tracą poparcie innych userów.. no i teraz widzisz.. ja nic nie mogę sam i na blurbie tez nie bede mógł ale jeśli już np taki ty + reszta polish zagłosuje na odpowiednich wittnesów albo zaczniemy robic odpowiednie naciski na tych co są, za np usunięciem downvoteów.. i zaczniemy robić duzo szumu o to że downvot sie musi skończyć, (przy czym warto zwrócić uwagę też na to ze wiekszosc popularnych miejsc takich jak FB Twitter itd nie ma downvotea), to chcoiażby przekonując sama społecznośc polish przekonasz dużo wiecej osób i można wywreć naciski na to żeby to zmienić.

Przecież właśnie tu mamy niejako prawdziwą demokrację bezpośrednią z uwzględnieniem wkładu w projekt. Czyli im bardziej mi zależy im wiecej zainwestowałem tym bardziej cisnę na zmiany...

I co ? zamiast z tego korzystać to będziemy skakać z kwiatka na kwiatek i ciągle budowac od początku bo zue ludzie z duża kasą robią bardzo brzydko? czy może zaczniemy wywierać nacisk na to żeby ta kasa się rozpraszała a ci ludzie mieli utartego nosa?

wiesz ta cała sytuacja dla mnie wyglada mniejwiecej tak... przyjść zły pan zburzyć kalemu dom na urozajnej ziemi to kali zbudowac dom dalej na mniej urodzajnej, zuy pan zorganizować wyprawa za grabione kalemu wczesniej pieniążki i wygonić go z nastepny dom to kali iśc bodować na bagnie... a tam kali złapać malaria i umrzeć ;]

Tak samo jak nie możemy wn ieskończonosc uciekać przed paszportami kurwidowymi i tym pojebaństwem bo w końcu albo będziemy zmuszeni mieszkać na pustyni albo zabraknie nam miejsc na planecie do których można się wycofac, tak samo nie można w nieskończonosc zmieniac blockchainów bo w końcu zabraknie nam chętnych na uczestnictwo w kolejnych przenosinach lub też użytkowaniu nowego miejsca...

trzeba walczyć o to co się ma a moim zdaniem. A co do budowania dla nich wartości to ja moge se usunąc wszystkie wpisy stąd przecież w każdej chwili je pozastępować tak jak na steem, natomiast dopóki oni dbają o swoją kasę i o wartość tokenu to mój udział też idzie do góry i ja ten udział traktuje jak to co sobie wypracowałem tu i co mam w tej firmie. Dajmy na to gdybym miał udziały w micro$ofcie to też bym z nich czerpał kasę i np dofinansował za tą kasę twórców Linuxa z którego osobiście korzystam albo wrzucił na promocję materiałów antycovidowych, ponadto gdybym miał ich na tyle żęby mieć wpływ to bym mącił w ich filozofii i bruździł przynajmniej tak długo jak bym mógł a możę nawet wyciagał jakieś brudy? a tak to nie stać mnie na to... Tak więc nawet kasa od pijawek może iść w dobrym celu a tam gdzie jesteś należy moim zdadniem walczyć o zmianę bo o ile wszechświat jest nieskończony to nasza planeta i nasze życie nie ;].

Jestem na blurcie od roku, nie ma tam polskiej społeczności, ale głosuje na mnie o dziwo - głównie niemiecka może dlatego że jestem ze Śląska :D czy mżona zarobic na Blurt? Gdy zakładałem konto rok temu, po miesiącu warte było 900 USD w tej chwili warte jest jakieś 50 USD, ale kopiuje tam treści, bo to dalej moja własnośc i czekam, czekam na was może coś się ruszy - mtravel

o do kowidowych paszportów - same się zdeaktualizują, bo para szczepionka jest lipna i działa tylko 6 miesięcy - w porywach

A no właśnie też pomału przenoszę swoje treści tak od końca i będe je przeplatał tymi nowymi pisanymi tu. Na pełne przenosiny raczej jeszcze się nie skuszę póki co bo właśnie niestety bieda straszna nie tylko jeśli chodzi o ludzi ale o narzędzia. Niemniej pewnie prędzej czy później i tak nazi cenzorzy nas zmuszą wiec jak to już gdzeiś powiedziałem trzeba budowac przyczółek.. rozważam też w przyszłym roku założenie jakiegoś serwera i może jak by się to kręciło to faktycznie właśnei pod blurt ;)

to proponuje jeszcze publish0x, tam się słabo zarabia, ale a to w egzotycznych tokenach, w tej chwili FARM, Ampleforth a kiedyś był IFARM, DAI, BAT, LRc, ETH i wiele innych 🍺

Obadam, dzięki za info ;)

no i jeszcze druga kwestia to taka że to co juz wypłaciłem to moje.. to min dzięki hive i steem pozyskałem np środki na inwestycje w inne krypto i trading które teraz przynosza mi rocznie pewien dodatek do portfela... bez tego nie miał bym nic a tak np mam cokolwiek... zanim np za moje wpisy na blurt zarobię chociażby połowe tego co np dzięki twoim upom tutaj, to mogą minąć lata o ile w ogóle się to wydarzy.. nawet jeśli poshadowbanuja czesc moich postów to i tak wyjdę na tym lepiej niż jak bym pisał np na twitterze czy też fb albo gdzeis na jakims blogu w nadziei na zyski z reklam... i podejrzewam ze finansowo i tak lepiej niż np na blurcie jak na razie... nie wspominając już o tym ze nie będę tam miał dla kogo nawet pisać... wiesz.. wszystko fajnie ale z żoną chcemy se w końcu postawić dom z dala od tego syfu co sie teraz dzieje i wolałbym to zrobić np zanim nie będę mógł niczego kupić bo nie będę niczego miał i "będe szczęśliwy" jeśli wiesz o co mi chodzi... dzieciak ma już 4 lata latka lecą... a jak nie powstrzymamy globalistów to i tak pozamykają wszystkie blurty slurty i będzeimy mogli grzecznie tylko pisac na fbuczkach jak oczywiście przedstawimy im zaświadczenie o covid bo wiadomo żę "antyszczepiokowcy" mogą zarażać nawet przez kabel...

nie no spoko ja to rozumiem. sam zerknąłem z ciekawości i coś wrzuciłem bo zainteresowało mie nieco odmienne podejście do ekonomii tam i to jak to działa także pewnie tam powrzucam stare wpisy i poobserwuje.. tyle tylko że tak jak pisałem niedobrze że się rozpraszamy.

ja to widzę tak że właśnie jak sie przeniesiesz a za toba być moze jakiś twój znjomy o kßórym wspominałeś i np @sztorm i być moze jeszcze pare osób to pewnie ci co dotychczas nie mieli oporów to zaczną shadowbanowac właśnie tych co tu piszą niewygodne rzeczy bo kto im powie niet? a druga kwiestia że nikt tu oczywiście takich upów nie rozdziela jak piszesz o takich "szczegółach" że 200 000 ludzi zabitych w Polsce przez lockdown... trzeba pisac np o tym że twój kotek wabi się burek i jest najukochańszy albo wrzucić relację z wycieczki wtedy masz z razu 50 dolców ;] i tym sposobem właśnie z za tego muru o którym piszesz będziemy mieć jeszcze dodatkowo raidy covidiańskich inkwizytorów + niższe zarobki i wtedy pewnie zarówno ja jak i inni się wyniosą i tak skończy sie to co tu zbudowaliśmy i ogólnie społeczność Polish, Zostaną pewniej jedynie ci co na pl piszą po angielsku i o neutralnych tematach... Ew wychwalają wspaniałość walki z krową..

Oczywiście inna kwestia że fakt że tak się to właśnie potoczy to dowód na to ze ta cała "zabawa" w społeczność itd to wciąż kolos na glinianych nogach opierający się na tym samym co wszędzie czyli hajsie i poprawności politycznej ale to już inna bajka... a z drugiej strony no nazwijmy to po imieniu .. to jest wojna o wolność słowa i wolność ekonomiczną, a to co budujemy na wojnie zawsze jest kruche...

Zapisałem sobie (reblogowałem) kiedyś ze względu na liczbę 66 i siłę użytych downvotów
https://peakd.com/informationwar/@truthforce/a-teachable-moment-what-not-to-do-when-you-are-a-community-leader
abstrahując od treści.

image.png

Nawet curagel -38.468 nie przemógł.
W jedności siła!