Musíme pokračovat dál v našich životech, navzdory smutku v našich srdcích

in #kytka2 years ago

Tento článek je namířen směrem k těm, které ruská invaze a válka na Ukrajině zasáhla stejně jako mě. Budu k vám upřímný a napíšu zde jak to cítím bez ohledu na to, jak budu vypadat a co si kdo pomyslí.

Jak se vyrovnat se zlem

Poslední dny od začátku válečného útoku Ruska na Ukrajinu nemůžu moc dobře spát. Ani nyní, když tohle píšu, ale hodlám to napravit a o tom má tento článek vlastně být. Kdo jste si četli mé příspěvky na Twitteru, tak asi víte, že jsem byl celou situací skutečně otřesen.

Zajímalo by mě, kolik z vás si rovněž prochází určitou vnitřní krizí, tak jako já. Jestli se bojíte o bezpečí v Evropě a ve světě, případně je vám špatně z toho, čeho jsme svědky na Ukrajině, kde bohužel umírají i děti.

Moje prožitky ve čtvrtek 24. února by se daly popsat jako oči otevírající zděšení. Jestli někdo z vás čekal, k čemu tam dojde, tak já jsem to nebyl. Nebyl jsem jen v šoku, doslova jsem ztratil půdu pod nohama. Najednou mi téměř na ničem nezáleželo a vše mi připadalo v porovnání s bombardováním ukrajinských měst bezvýznamné.

Uvědomil jsem si, že jsem žil jednostranně a dostatečně jsem se nezaměřoval na několik velmi podstatných věcí. Patří k nim v první řadě celkové fyzické zdraví a forma. Tyto věci se ukázaly být mnohem důležitější, než jakou váhu jsem jim dočasně přikládal na cestě k bohatství. Byla to chyba.

V tuto chvíli bojuju s tím, že mi pokus pokračovat v běžném životě připadá na jednu stranu neopatrný a na druhou až cynický. Klidně mi napište do komentáře, pokud jste na tom byli podobně, nebo jestli třeba podle vás přeháním.

Já se snažím dokopat k tomu, abych se vrátil ke své práci na tomto i jiných webech a řešil běžné věci. Současně jsem se rozhodl co nejvíc času věnovat své rodině a svému celkovému zdraví a síle. Prosím tedy o pochopení, hodlerský web začne opět řešit, kam se může cena BTC dlouhodobě vydat a co nového v kryptosvětě. Není to proto, že jsem cynik, ale jednoduše je to jediná cesta, jak se z toho nezbláznit.

Slíbil jsem, že budu upřímný, a musím proto říct, že mám velký strach o děti. Představa, co nyní prožívají ukrajinské děti, mi trhá srdce. I pro tu nesmírnou odvahu je pro mě neskutečnou inspirací postava prezidenta Ukrajiny. To, s jakou vřelostí, ledovým klidem a sílou vystoupil před svůj národ Volodymyr Zelenskyj, aby dal najevo, že nikam neutíká a bude bojovat za Ukrajinu, je ukázka velkého hrdinství.

Závěrem

Můj plán je tedy nyní jasný. Omezím noční sledování zpráv z Ukrajiny a začnu se soustředit na své věci. Vrátím se k běžnému provozu a budu na sobě pracovat. Zároveň se ale určitě nevyhnu sledování situace, podpoře Ukrajiny a tomu, že si budu přát mír a bezpečí. Když to bude možné, tak tomu napomůžu.

A co vy? Mě by hrozně zajímalo, kolik lidí na tom je podobně a jak se s tím vyrovnáváte vy. Vím, že obrovské množství z vás nyní pomáhá jak může a je to od vás hrozně hezké. Musím říct, že jsem poprvé za dlouhou dobu fakt pyšný na to, jak jsou Češi, Slováci, Poláci a mnozí další Evropané ochotní pomáhat a jak masivní humanitární pomoc a podporu jsme předvedli. Je to úžasné.

Dejte pozor na své nejbližší a doufejme, že každé zlo nakonec skončí a dobro zvítězí.

Sort:  

Upřímně jsem taky do poslední chvíle nečekal (a současně to bagatelizoval), že někdo v tomhle století otevře takhle napřímo vojenskej konflikt. Čekal jsem, že to rozmístění vojsk podél ukrajinských hranic je spíš provokace a trochu přehlídka toho, kdo ho má většího...

Celej svět mi přijde tak extrémně provázanej - jak ekonomicky, tak politicky, že jsem nečekal, že se někdo pustí do války. Ale už je to holt realita...

Congratulations @kytka! You received a personal badge!

Happy Hive Birthday! You are on the Hive blockchain for 3 years!

You can view your badges on your board and compare yourself to others in the Ranking

Check out the last post from @hivebuzz:

Feedback from the March 1st Hive Power Up Day
Our Hive Power Delegations to the February PUM Winners
Today is the beginning of a new Hive Power Up Month!
Support the HiveBuzz project. Vote for our proposal!