Issız Ada ve Hive TR Üyelerine Sürpriz Sorularını Cevapladık - Trliste Soru-Cevap Etkinliği #27

in Hive TR2 years ago

Merhaba arkadaşlar,

Trliste etkinliklerimiz giderek daha eğlenceli hal almaya başladı. Son etkinliğimizde iki farklı soruyu cevapladık. Katılan, emek veren ve destek olan arkadaşlarımıza teşekkür ederiz. Yeni etkinliklerimizde görüşmek üzere. 🌼

Incublus Arkadaşımızın Sorusu


@incublus

Bir adaya düşseniz çantanızda bulundurmak istediğiniz üç şeyi yazar mısınız?

Tuba Arkadaşımızın Sorusu


@tuba777

Hive TR üyelerine sürpriz yapmak isteseniz kime nasıl sürpriz yapmak isterdiniz?


Ve İşte Cevaplarımız...

oneplanet

Bir adaya düşersem beslenme sıkıntımın olmayacağını düşünerek çantamda olmasını istediğim üç şeyden ilki Kuran’ı Kerim’in meali, ikincisi uzun süre yetecek bir kalıp sabun ve sonuncusu ise çok sayfalı boş bir defter ve kalem. Sorusu için @incublus’a teşekkürler.


tuba777

Öncelikle sorum için kendime teşekkür ederim 😁en başta sürpriz yapacağım kişi @damla olurdu,onun rehberliğinde ve güzel anlatımıyla tarihi öneme sahip bir yeri gezmek isterdim,ayrıca bu beni çok mutlu ederdi.Sonraki kişi sevgili @sudefteri olurdu,ona da bir sürü hurmalı kurabiye yapıp doğum gününde,sürpriz doğum günü partisi yapmak isterdim.Daha sonra @baycan canım baycanıma dublex bir ev almak isterdim.İmkanım olsa. Sonra @passenger777 onada tüm dünyayı dolaşabileceği bir tekne alırdım.Sevgili @wagner32 seninde borçlarını ödemek isterdim,ama benim ödediğimden haberin olmadan.Kendi kızım ve @dusunenkalpp kalbin evladı için ve tüm çocuklar için hayvanlarla ve doğayla başbaşa olabilecekleri kocaman bir çiftlik satın alırdım,ve her şey ücretsiz olurdu. @ahmetay da yanlış hatırlamıyorsam inşaat işiyle uğraşıyor,onada inşaat firması kurar ve kendisine hediye ederdim.Gene benim yaptığımdan haberi olmayacak.İlk aklıma gelenleri yazdım,yazmadıklarım ne olur üzülmeyin,aklıma geldikçe ekleme yapmayı düşünüyorum 🥰 @mukadder de boğazda yemek ısmarlardım


bilginhilal

Bu soru çok eğlenceli okulda, evde, arkadaş çevresinde hep sorulmuştur. Herkesin hayatını idame ettirmek için verdiği cevaplar olur genelde yani bence öyle olmalı😅bazen her şeyden bunalıp uzaklara çekip gitmek istiyor insan, yalnız kalıp kafa dinlemek istiyor ama aslında biraz düşününce çokta korkunç bişey bu umarım kimsenin başına böyle bişey gelmez. Neyse ki bizim amacımız eğlenmek 😅

Benim cevabım
1- gazı uzun süre gidebilecek bir çakmak= ısınmak, beslenmek hatta belki vahşi hayvanlardan korunmak için ateşe ihtiyaç olabilir.
2-tüfek veya silah = bu da yine ters bir durum olduğunda kendi korumak veya beslenmek için.
3- konserve yiyecek/ içecek= kolayca bozulmasın beni biraz idare etsin diye ancak
çantaya koyulacak diye yazmasaydı yanıma bir arkadaş derdim oda delirmemek için, fikir alışverişi yapabilmek için ve extra güç için.


flsfserkan

@incublus 'un sorusu aslında çok basit gibi görünüyor ama bir soru da bir sayı kısıtlaması varsa o soru kesinlikle çok zordur. Bu soru üzerine çok düşündüm ve temel ihtiyaçların karşılandığını varsayarak cevap vermek istiyorum.
Öncelikle bir adaya düşsem sanırım ilk amacım oradan kurtulmak olurdu 😂
Bu sebeble çantamda bulunacak ilk malzeme yönümü bulabilmek için pusula olurdu.
İkincisi ise yalnızlığımı hissetmemek adına müziklerini kendimin ayarladığı seçeneklerin bol olduğu ve şarjı bitmeyen bir müzik çalar.
Üçüncüsünde ise @oneplanet arkadaşım da dediği gibi boş bir defter ve kalem. Çünkü ben her türlü planımı deftere yazarak yapmayı tercih eden biriyim.
Bu düşündürücü sorusu için @incublus 'a teşekkür ederim. 😊😊


pinkfurby

Bu soruyu DST manyaklığımın bana kattığı engin bilgilere (!) dayanarak cevaplamayı çok isterim 😂 Nasıl hayatta kalacağını bildiğimiz sürece adadan yiyecek, su gibi temel ihtiyaçlarımızı elde edebileceğimizi düşünüyorum ama bunları elde etmek için alet edevata ihtiyacımız olacağı kesin. Avlanabilmek ya da bir şeyler yontabilmek için bir pala, ateş yakabilmek için bir çakmak ve de yalnızlıktan kafayı yememek için bir arkadaş. Yoksa Chuck Noland gibi bir adet Wilson yaratmam olası. 🤡


crysis

Soruları için @incublus ve @tuba777 Arkadaşıma çok teşekkür ediyorum. Ben tercih olarak 1. soruyu seçtim. Bir adaya düşsem yanıma alacağım 3 şeyden bahsetmek istiyorum. Ben sürekli olarak DMAX kanalında hayatta kalma çabasında olan maceracı Ed Stafford ı izliyorum. Bu nedenle ilk soruyu seçtim. İlk alacağım şey ateş olurdu. Çünkü ateş olmadan hiç bişey yapamazsınız. Balık yakaladınız ve ateş yok. 😂 Deniz suyunu kaynatırsanız buharı ile temiz su yapabilirsiniz. Ya da büyük bir ateş yakarak uçak veya gemi gibi araçların dikkatini çekebilirsiniz. 2. alacağım şey ise ilk yardım çantası olurdu. Adada ne ile karşılaşacağımız bilinmez. 3. alacağım şey ise sınırsız interneti olan güneş enerjisi ile şarj olan bir telefon. 😂 Adadaki maceralarımı sizlere aktarmak isterdim. Efsane olurdu 😂


bilginselcuk

Sorular için @lncubus ve @tuba777 arkadaşlara teşekkür ediyorum. Ben ada sorusunu cevaplamak istiyorum. Ben adada kalmış olsam yanıma alacağım şey bir bıçak, çakmak taşı ve e kitap okuyabileceğim herhangi bir alet olurdu. Bıçak ve çakmak taşı ile yjyecek ihtiyacımı karşılar. Geriye kalan zamanda ise indirdiğim kitapları okurdum. 😅


tuba777

@incublus arkadaşıma bu sorusu için teşekkür ederim.Adada kalsam sanırım yanıma alacağım tek şey sevdiklerim olurdu,çünkü onlarsız bir hayat düşünemiyorum,diğerlerini bir şekilde tolere edebilirim diye düşünüyorum 💕


akkann

Merhaba arkadaşlar,
Çakmak taşı, bıçak ve kocaman bir defter ile kalem (bu ikisini bir düşünmek zorundayım :) ) alırdım.

Sürprizi bütün Hive TR ailesi için yapmak isterdim. Bunun için tüm olanaklara sahip olduğumu varsayıyorum. Bir sabah uyandıklarında, Hiwe power'larına baktıklarında, artık kendilerinin de birer balina olduklarını görmelerini isterdim :)


wagner32

Merhaba,

Bir adaya düşersem yanıma fotoğraf makinesi, güneş panelli powerbank ve düdük alırdım. Olur ya adanın yakınlarından bir tekne, gemi geçerse düdük çok işime yarayacaktır. Diyelim ki kurtulamadım. Aylarca adada mahsur kaldım. O zaman fotoğraf makinesinin anılarımı, yaşam mücadelemi yaşatmak için en doğru eşya olduğunu düşünüyorum. 🙂


dusunenkalpp

Bir adaya düşmüş olsam yanıma alacağım 3 şey
-Su arıtmak için aparat
-@wagner32 nin dediği gibi güneş panelli powerbank
-Telefon olsun isterdim. ☺️
Birincisi hayatta kalabilmek için elzem olan su ihtiyacimi karşılamak için isterdim.Balık veya adadaki farklı otlar,hayvanlar ile beslenebilirim ateş yakmak için çakıl taşlarıni kullanabilirim ancak tatlı su bulamayabilirim yaşayabilmek için suyu arıtmam gerekir.

İkincisi güneş panelli powerbank,telefonu çalıştırmak için gerekli çekmesede kurtulmak için çok işime yarayacaktır.😆adaya düşmeden ne olur bilmiyorum ama belki adadan hive bile bağlanabilirim.😆 @incublus soru için teşekkür ediyorum


damla

Ben bu ıssız ada sorusunu çok beğendim. Bu işlerden hiç anlamıyorum ve cevaplandığında bana bir şeyler katan soruları oldum olası sevmişimdir. Tüm cevapları inceledikten sonra yanıma alacağım 3 şeye karar verdim: 1 bavul ve 2 kişi

Bavulu yukarıda soruyu cevaplayan arkadaşların engin tecrübe ve bilgilerinden yararlanarak doldurdum. Yani içinde ne ararsan var; güneş enerili şarj cihazları mı dersin, telefonlar, tabletler, laptoplar, pusula, düdük.... tam liste yukarıdaki cevaplarda 😄

Artık hiçbir ıssız ada beni korkutamaz. Güneş enerjisiyle cihazları şarj edeceğim, adanın bir ucuna gidince mobil operatörler çekecek internetsiz kalmayacağım. İnternet varsa her şeyi youtube'dan izleyip yaparım zaten. Yaşasın teknoloji!!! Gelsin ıssız adalar!!!

Adaya bir gittim. Ada denilen yer eksi 60 derece. Bırak cihaz falan şarj etmeyi, güneş diyenler kutup ayıları tarafından akıl hastası muamelesi görüyor. Güneşin doğmadığı ıssız adaymış. Şans bu ya. Neyse ki yanımda bu işlerden anlayan 2 deneyimli ıssız ada uzmanını getirmişim. @pinkfurby ve @crysis Biliyorum. B planım işe yaracak. Onlar sayesinde adadan kurtulacağız. Bu konuda çok umutluyum 😂

@tuba777 nın sorusunu da çok beğendim. Hive TR'lilere yapmak istediğim güzel sürprizlerin sayısı çok fazla. Ve hepsi de gerçekleşecek gibi duruyor. O yüzden şimdilik çok fazla detay yok 🙂


mehmetfix

Bir sürpriz olarak burada en çok istediğim şey çok daha fazla Hive Power' a sahip olmak ve buradaki insanları elimden geldiğince desteklemek. Bu uzun vaadeli bir sürpriz ama kim bilir belki bir gün bir anda milyonlarda Hive Power' a sahip olurum ve burada daha fazla etkinlik daha fazla blog ve çok daha fazla güzel şey yapabiliriz. Hepimize mutluluklar ❤️


gokturk70

@incublus ve @tuba777 arkadaşıma güzel soruları için teşekkür ederim. Ben @incublus arkadaşımın sorusuna cevap vermek istiyorum. Çünkü suyu ve yeşillik alanları çok seviyorum. Param olsa galiba kendime bir ada alır orada yaşarım.😂 Bir adaya düşsem yanıma alacağım üç şeye gelirsek; birincisi bir arkadaş olurdu. Konuşmadan dertleşmeden vakit geçmez. İkincisi kesici bir alet olurdu. Bu kesici aletle barınmak için ve av yapmak için bazı malzemeler yapmam gerekiyor. Son olarak da tüm kanalları çeken bir radyo alırdım. Bu üçü olduktan sonra bir şekilde yasam sürdürülüyor.


mukadder

Ada sorusu bana hep ilginç gelmiştir. Sanırım hepimiz Tom Hanks'ın Cast Away filmini izlemisizdir. Ben adaya düşersem 1. Filmdeki gibi bir kargo uçağın da düşmek isterim. Çok farkı ve işe yarar eşya olabilir.

  1. yanımda bulunduğum yeri gösteren Kuvvetli bir verici olmasını isterim. Beni arayanlar çabuk bulsunlar.
  2. Olarak da bir kaç şiir kitabı olabilir. Beklerken okumak için 🤗.
    Farkettim de beni bulacakların dan çok eminim. Bir de kimse aramiyormuş. 😭

muratkbesiroglu

Cep telefonu. Cep telefonumu şarj etmeye de yarayacak güneş panelli bir uydu internet alıcısı. Ve bir damacana su.

Cep telefonu yakınlarıma ulaşmamı sağlar. Biraz sohbet ederiz, sonra beni almak için bir tekne gönderirler. O arada bolca su içerim. Adada yengeç, böcek gibi şeyler bulursam afiyetle yerim.


passenger777

Merhaba Arkadaşlar, Her iki güzel soru için, @incublus ve @tuba777 arkadaşlarıma teşekkür ederim. Ben her iki soruyu da cevaplamak istiyorum. Issız adaya düşersem ( gerçi o ıssız adaya nasıl düşmüş olabilirim. Onu da düşündüm. Uçak kazası, Geminin batması, ya da doğada gezerken yolumu kaybetmek vs. her neyse ... düştük artık..🙃 ) Ada konusunda ben konuyu farklı yoldan ele alayım. Ada beni yanına aldı. Adada yaşayan canlıların başına bela olacağım. Rahatlarını bozacağım. Sonuçta kurulu düzenleri var. Deresiyle, bitkisiyle, dağlarıyla, belki de çalılardan yaptıkları küçük evlerine bakacağım. O yüzden yanına kendimi korumak için bir alet alırdım. Cep telefonu, laptop, dizüstü gibi teknolojik ürünler ada kültürüne uymaz. Ben de bu geleneği bozmak istemezdim. Zaten kabul de etmezlerdi. Teklif dahi edilemez... Bir şeyler ilgilerini çekmeli ki beni sevmeliler. Ne olabilir. Sanırım uçurtma olabilir. Uçurtmayı gördüklerinde onlar da uçmak için yeni bir icat geliştirebilirler. Ben de ilk deneyenlerden biri olarak oradan kaçabilirim. Son olarak herkesin dile getirdiği gibi hayatta kalmak adına yanına su alırdım. Diğer taraftan ikinci soruya gelecek olursak: @damla ya zamanında yapmış olduğu turist rehberliğindeki çok sevdiği ve tekrar görüşmek istediği iki arkadaşıyla görüştürmek isterdim. @sudefteri 'ne şirinlerin tam kadro maketten yapılmış olan albümlerini evinin bir köşesinde bulundurmak üzere ona hediye etmek isterdim. @wagner32 arkadaşıma oto galeriden kiralamış olduğum eski nostaljik bir BMW arasıyla bütün gün dolaşması için araba kiralardım. @mukadder arkadaşıma kızıyla birlikte Antalya'nın en güzel çocuk parklarından biri olan Dinopark da güzel bir vakit geçirmesi için adına hazırlanmış ve tüm hizmetlerinden ücretsiz olarak faydalanabileceği bir bilet armağan etmek isterdim.

@baycan arkadaşım için, çok sevdiğini düşündüğüm ve eskiden şiir seslendirdiğini bildiğim için, farklı yazarlardan oluşan bir şiir kitabı serisini hediye olarak adresine göndermek isterdim. @crazygirl777 , @crysis , @bilginhilal @bilginselcuk @mehmetfix @dusunenkalpp @akkann @tuba777 @pinkfurby @trouvaille @oneplanet @baboz @mttok @bilgin70 @gokturk70 ve ismini yazmayı unuttuğum Hive TR üyelerini bir arada toplayıp bir konser organizasyonu ayarlamaya çalışırdım.


bilgin70

Sorular gayet güzel ve düşündürücü. 🙂 Soru soran arkadaşlara teşekkür ederim.
Bir adaya düşsem yanımda kamp çadırının olmasını kesinlikle isterdim. Telefonumuda yanımda götürmek isterdim. Ayrıca yanımda balık tutmak için gerekli malzemelerimi de götürmek isterdim. 🙂


bilginhilal

  1. Soruya cevabım ise, maddi manevi her türlü imkana sahip olduğumu düşünerek cevap veriyorum 😊 çocuğu olan arkadaşlara stoklamalık bebek bezi ve mama hediye ederdim. Kadın arkadaşlara tabi ki robot süpürge artık çok temel bir ihtiyaç haline geldi gerçekten 🧹
    Ve tüm Hive TR üyelerine yurtdışı gezisi hediye ederdim.

baycan

Sordukları güzel sorular için @incublus ve @tuba777 ye sonsuz teşekkürlerimi iletiyorum 🙏🤗 her ikisi de harika sorular sordular her ikisini de cevaplamak istiyorum.

1-Bazen ıssız bir adaya düşmeyi istemiyorum değil 🤗 kafamı dinleyip herşeyden uzak bir ay orada kalabilirim. Geçim derdi yok, elektrik su kira fatura hiç biri yok oh ne rahat😂😂 Tabiiki sizleri özlerim ama bazen insan hiç sorun olmasın istiyor hayatında öyle değil mi

Sınırsız yiyecek, sınırsız su ve çok sevdiğim bir arkadaşımı yanımda isterdim 🤗

2- bütün Hive TR ailesine benden sürpriz hediyeler olarak evde sağlıklı yemekler pişirmeleri için bir Airfry ve fissler düdüklü tencere ile daison elektrikli süpürge alıyorum hayırlı olsun herkese 🤗 robot süpürgeyi sevgili @bilginhilal aldığı için onu ona bırakıyorum. 🤗


İpexito

Sorular gerçekten güzelmiş ben @incublus 'un sorusuna ne cevap verirdim acaba düşünürken buldum kendimi. Gerçekten bir adaya düşsem ne alırdım yanıma? Sanırım sınırsız güneş kremi stoğu götürürdüm yanımda. Sürekli güneş altında kalacağım için cildimde hasar olmasını istemezdim. Eğer o adada bulunmuyorsa kakao çekirdekleri alırdım. Onları yetiştirip, kurutup, hem çikolata yapardım kendimce hem bana da bir meşgale olurdu hem de o çekirdekleri kahve gibi öğütüp nasıl bir içeceğe dönüştürebileceğimi araştırırdım. Üçüncü olarak da yanıma sevgilimi alırdım. Kimsenin olmadığı sakin bir adada vakit en iyi sevdiğiyle geçer insanın.


incublus

Kendi sorduğum soruya cevap vereceğim 😄 . 1. olarak sevgilimi alırım onsuz gün geçirmek istemiyorum, 2. olarak bol bol kitap alırım en azından okuyarak zaman geçirebilirim. 3. olarak da adadan kurtulmamı sağlayacak bir şey alırım. Mesela işaret fişeği gibi. Adada biraz takıldıktan sonra helikopter ya da uçak geçerken fişekle yardım çağırabilirim. Soru için kendime teşekkürler 😛


snlbaskurt

Ada sorusunu soran @incublus ‘a teşekkür ederim. Cevapları okudum ve herkesin doğal olarak düştüğü adanın ıssız ada olarak düşündüğünü gördüm. Ama ben onun yerine güzel bir Yunan adasına düşmek isterdim😀 yanıma da eşimi, oturum izinli 2 tane pasaport ve (tamamı hibe) sınırsız limitli bir kredi kartı almak isterdim 😀 Anca bu şekilde bir adaya düşmek ister insan bence.

Diğer soruya gelecek olursam. Buradaki arkadaşları kişisel olarak tanımadığım için kimin gerçekte neye ihtiyacı olduğunu bilemiyorum. Onun için herkesin kendi ihtiyacını alabilmesi için herkese en az 1000’er hive dağıtabilmek isterdim. (Tabi bunun için bütün platforma sahip olmak gerek sanırım(: )
Herkese iyi günler.


sudefteri

Herkese merhaba. 🙋🏻‍♀️

Issız bir adada olsam, öncelikle bulunmak istemezdim. En azından bunu kendim tercih edene dek. 🙆‍♀️

Küçükken okuduğum Robinson Crusoe, Sineklerin Tanrısı ve Jules Verne'in ada temalı hikâyelerindeki insanlara hep özenmişimdir. Issız adaya düşen kahramanların yaşadıklarını okurken kendimi orada hayal eder, "Ben olsam ne yapardım?" derdim sık sık.
Onlardan çok şey öğrendim. Bir de Ed Stafford ve Bear Grylls'in doğada ayakta kalma programlarının kadim izleyicisiydim bir zamanlar. Nasıl balık tutulacağını, ateş yakılacağını, biraz kömür biraz çam ve bir kıyafet parçasıyla nasıl su arıtması yapılacağını, barınak yapımını falan öğrendiğimi sanıyorum. :D

O yüzden yanıma su-gıda-barınma hatta işaret fişeği tarzı şeyleri almak istemeyeceğimi biliyorum. Belki keskin ve sağlam bir bıçak olabilir. Bir de tatlarını beğendiğim meyve-sebze tohumları olabilir. Müziksiz yaşamam çok zor, kesintisiz dinleyebileceğim bir alet olmasını isterdim. Bir dee evdeki kitaplarım bir şekilde benimle olmalı tabi ki defter ve kalem de. :)

Yanımda Sevdiğim de olduktan sonra kim ne yapsın insan keşmekeşinin olduğu medeniyeti. 🙆‍♀️



Teşekkür ederiz...

Görseller için

ruen
'e, cent delegasyonları için
anadolu
'ya, etkinlik organizasyonları için
baycan
ve
uzercanan
'a, sorular için
princeofbeyhive
,
passenger777
ve
tuba777
'ye, doğum günü organizasyonları için
incublus
'a, Hive bağışları ve Türkçe yazılara destekleri için
emrebeyler
,
deathwing
,
muratkbesiroglu
,
ahmetay
,
stellify
,
sudefteri
,
crazygirl777
,
angelnature777
,
videoaddiction
,
mehmetfix
,
wagner32
,
dusunenkalpp
,
mukadder
,
ucmuharfli
,
motivationrainn
,
trouvaille
,
benyamin
,
bilgin70
,
pinkfurby
,
oneplanet
,
browniegirl
,
homeopath
,
kirazay
,
flsfserkan
,
candylady
,
ipexito
,
fetch
,
zeynos
,
mttok
,
baboz
,
akkan
,
dolunay18
,
ezgicop
,
gokturk70
,
crysis
,
bilginhilal
,
bilginselcuk
ve Trliste'yi destekleyen, etkinliklerimize katılan ve emek veren tüm üyelerimize teşekkür ederiz.

Etkinliklerimiz devam edecek, katılımlarınızı bekliyoruz. 🌼


Önceki Etkinliklerimizden...

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26


Sort:  

Çok güzel bir etkinlik oldu. Herkesin cevapları mükemmel, umarım kimse ıssız bir adaya düşmez ama düşerse de herkesin planı hazırmış 😂

Hahahha aynen planlar hazır, güzel bir etkinlik oldu, tekrar sorun için teşekkür ederiz

sorular ve cevaplar çok eğlenceliydi, keyifle okudum 🙆‍♀️
soru sahipleri olan @incublus ile @tuba777'ye, katılanlara ve bu yazıları toparlayıp post hâline getiren @damla'ya teşekkür ederim 🌼


Sonraki kişi sevgili @sudefteri olurdu, ona da bir sürü hurmalı kurabiye yapıp doğum gününde, sürpriz doğum günü partisi yapmak isterdim.

@tuba777 çok teşekkür ederim sürprizin çok hoş, kurabiyelerin tadına bakmayı gerçekten isterdim 🤗🌸

@sudefteri'ne Şirinler'in tam kadro maketten yapılmış olan albümlerini evinin bir köşesinde bulundurmak üzere ona hediye etmek isterdim.

@passenger777 bu hediye benim için çok anlamlı.. çünkü küçükken tıpkı böyle bir maketimiz vardı, mantardan evleriyle birlikte ama annem taşınırken atmış :(
çok teşekkür ederim 🙆‍♀️

Robot Süpürge, yurtdışı gezileri, balina olacak kadar Hive, Airfryer, Fissler Düdüklü Tencere ve Dyson Elektrikli Süpürge...

ayrıca yukarıdaki hediyeler de muhteşem🎉
teşekkürler 🎈

Rica ederim sorunun beğenilmesine sevindim. Herkesin yanıtları harikaydı.

Yukarıdaki tecrübeleri göz önüne alarak bir aylık ıssız bir ada tatili gözümü korkutmuyor artık☺️

Çok güzel bir etkinlikti. Herkese teşekkürler ☺️

Çok güzel cevaplar. Herkesin emeğine sağlık. Bmw için teşekkür ederim @passenger777 :)

Issız adaya düşen genç bir mühendisin yaşadıklarını konu alan Android Adası isimli bir kısa romanım var. Bu ileti iki yıl önce yazılsaydı iyi olurdu. Bayağ yararlanırdım.

Yine güzel sorularla arkadaşlarımızın farklı özelliklerini ve olaylar karşısında ne gibi adımlar atabileceğini gördük. Katılan ve Emeği geçen herkese çok teşekkür ederim.