ROZMOWY Z SYNEM. CZĘŚĆ SIEDEMNASTA.

in #pl-dzieci2 years ago

ROZMOWY Z SYNEM.
CZĘŚĆ SIEDEMNASTA.



fullsizeoutput_10e.jpeg



DZIECKO MI SIĘ STARZEJE:
😭
Syn mnie nawołuje i ponagla:
-Mimi chodź, no śmiało. Nie obawiaj się moja różyczko!




FATALNA POMYŁKA:
-"..i wiesz, i ten kolega wpadł w taki szał, i nic do niego nie docierało, jakby był w jakimś amoniaku.."
(czytaj: amoku - przyp.autora :D)





LOJALNOŚĆ:
-Kochanie, zjedz spokojnie i odłóż wreszcie tego ślimaka, bo w końcu pomylisz ręce i go ugryziesz. Później znajdziesz sobie nowego.
-Nie, nie mogę Mu tego zrobić, to jest już przyjaciel, byłby zawiedziony.





DESZCZE (NIE)SPOKOJNE:
Dziecko nostalgiczne.

-Lubię dni gdy jest deszcz, te dni są takie zamyślone. Deszcz robi ludzi na mokro.



POLITYCZNIE:
-Mimi, a wiesz, że jestem już w trzeciej partii!
-W czym, przepraszam, jesteś?!? 😳
-No ten komiks co czytam składa się z kilku partii, jestem już w trzeciej!




ODWAŻNE KOMPLEMENTY:
Mój syn po powrocie z Polski do swojego ojca:

-Tato, jesteś morderczo piękny!
Ja prycham:
-CO?!? 😲😅
-No co? Tak się mówi w Polsce, chciałem to wykorzystać w bezpiecznych okolicznościach.
-Chyba masz na myśli: zabójczo przystojny?
-Tak, to było coś ze śmiercią :)




MÓJ STUDENCKI POKOIK:
Dziecko przeglądając szafo-regał z moimi muzycznymi płytami, czyta tytuły:
-"Neil Young, Dead Man"? Mimi, nie wiedziałem, że w młodości byłaś taka gothic :)



ŚWIATY W GŁOWIE:
Po dłuższej zabawie na placu zabaw, wracamy w ciszy do domu.
Synek początkowo mocno zasapany, zmachany, po chwili się uspokoił, wyrównał krok i zapadł w milczenie. Zrzuciłam to na karb jego zmęczenia.
Zatem idziemy, idziemy i nagle dziecku wyrywa się z gardła zawodzący jęk:

-O nieeeee!!!
Aż podskoczyłam:
-Rety, co się stało!?! - krzyknęłam też.
-Już byłem w głowie w liczeniu na 7698 i właśnie się pomyliłem.




"Dead Man", Neil Young



"ROZMOWY Z SYNEM":
PL-DZIECI, czyli będzie wesoło
część pierwsza,
część druga,
część trzecia,
część czwarta,
część piąta,
część szósta,
część siódma,
część ósma
część dziewiąta,
część dziesiąta,
część jedenasta,
część dwunasta
część trzynasta
część czternasta
część piętnasta
i szesnasta



fullsizeoutput_7a2c.jpeg




Sort:  

Doskonałe 🤩 ech należy korzystać ile się da z tych cudownych rozmówek, bo dziecko w wieku nastoletnim z elokwentnego zmienia się w gbura, który ledwo artykułuje jakieś “ygh" spod kaptura 😉

Slimaki! <3
Dobre dziecko!

Ja tez lubie gdy deszcz robi ludzi na mokro.

DZIECKO MI SIĘ STARZEJE

Za to z jakim wdziękiem! Morderczo wręcz 😉

@rozku, O dziwo nie mówię po polsku. Ale przeczytałem twój tekst i zrozumiałem, o co chodzi. Język polski brzmi bardzo podobnie do mojego ojczystego ukraińskiego. Tylko litery są inne

<3

Congratulations @rozku! You received a personal badge!

You powered-up at least 10 HIVE on Hive Power Up Day!
Wait until the end of Power Up Day to find out the size of your Power-Bee.
May the Hive Power be with you!

You can view your badges on your board and compare yourself to others in the Ranking

Check out the last post from @hivebuzz:

Hive Power Up Month Challenge 2022-07 - Winners List
The 8th edition of the Hive Power Up Month starts today!
Hive Power Up Day - August 1st 2022
Support the HiveBuzz project. Vote for our proposal!

Congratulations @rozku! You received a personal badge!

You powered-up at least 10 HIVE on Hive Power Up Day! This entitles you to a level 1 badge.
Participate in the next Power Up Day and try to power-up more HIVE to get a bigger Power-Bee.
May the Hive Power be with you!

You can view your badges on your board and compare yourself to others in the Ranking

Check out the last post from @hivebuzz:

Hive Power Up Month Challenge 2022-07 - Winners List
The 8th edition of the Hive Power Up Month starts today!
Hive Power Up Day - August 1st 2022
Support the HiveBuzz project. Vote for our proposal!