Bir kitap, film ya da dizi evreninde yaşama imkanınız olsaydı... - Trliste Soru-Cevap Etkinliği #29

in Hive TR2 years ago

Merhabalar arkadaşlar. Trliste soru-cevap etkinliklerimiz birbirinden eğlenceli ve renkli soru cevaplarıyla devam ediyor. Son etkinliğimizde başka evrenlerde yaşama imkanımız olsaydı nereleri tercih edeceğimizden bahsettik. Etkinliklerimiz tüm hızıyla sürüyor. Yeni etkinliklerimize hepiniz davetlisiniz. 🌼

Bu güzel fotoğraf için @wagner32 'ye teşekkür ederiz

Su Arkadaşımızın Sorusu


@sudefteri

Sorusu: Bir kitap, film ya da dizi evreninde yaşama imkanınız olsaydı hangisini tercih ederdiniz?


Ve İşte Cevaplarımız...

tuba777


@tuba777

Merhaba,bu soru için sevgili @sudefteri ne teşekkür ederim.Değişik ve güzel bir soru,çok beğendim.Bu soruya iki cevabım olacak.İlki kendi yazdığım,bir kitap ya da hikayenin içinde,başrol kahramanı olarak yaşamak isterdim,çünkü bazen kaderimiz kendi ellerimizde değil, ne kadar çaba göstersekde,hayatın olağan akışına engel olamıyoruz benim yazdığım,film yada kitapta kimse sevdiklerini kaybetmeyecek.İkinci cevabım ise,interstallar(Yıldızlararası) bu filmden çok etkilenmiştim izlediğimde tabi dünya bu kadar kötü olmasın ama ,buradaki küçük kız olmak isterdim,kaybettiğim yakınlarımı görme imkanım olurdu,her ne kadar rüyalarda buluşsamda onlarla,yeterli gelmiyor.💕


crazygirl777


@crazygirl777

@sudefteri mükemmel bir soru , bu soru için çok teşekkür ederim. Dizi evreninde olmayı tercih ederdim . Bir insanın kendini ve kendi evrenselliğini , gerçekliğini nasıl yaşayabilir ve hayatı boyunca kendi gerçekliğinde nasıl kendini geliştirebilir bunun dizisini yapmayı ve tüm yaşayan her canlıya rehberlik etmenin nasıl bişey oldugunu diziler halinde anlatmayı isterdim . Tüm insanlıga diziler halinde sevgiyi yardımlaşmayı mutluluğu aşılamak ve kendi olabilmenin hayattın getirebileceği en güzel hediye oldugunu anlatmak isterdim. Kitap olma kısmında ise tutkulu bir aşk romanı olmak serüvenden serüvene koşmak kitabın sonunun hep mutlu sonla bitmesini isterdim . Çünkü mutsuz kitap sonlarını hiç sevmiyorum ondan 😂😘🌟 bu güzel soru için tekrar teşekkür ederim 🙏 bizleri mükemmel anılar yaşattığı için 🌟🎉🤗


ukiyo


@stellify

Benim için çok zor bir soru oldu bu. Çok sevdiğim dizi, kitap ve film var ve hangisini seçsem kendimi eksik hissedeceğim. Bu yüzden ben sanırım hepsine uğrayacağım. Bu yüzden kendimi zaman yolcusu ilan ediyorum..

Zaman yolculuğuma Serenit Taşı sayesinde başladım. Ona ne zaman dokunsam kendimi istediğim yerde bulabiliyorum. Önceliğim sevdiğim kitaplar olacak ve ben hazırım... 3.. 2... 1...

Bir işık hüzmesinden geçtikten sonra gözümü ilk olarak John Steinbeck'in Fareler ve Insanlar romanında açıyorum. Hikayesi beni öyle derinden etkilemişti ki... Bu yüzden koşarak Lennie'yi bulmaya gittim. Onu bulduğumda ise ona sıkıca sarılarak cebimden çıkarttığım oyuncak fareyi ona hediye ederek oradan ayrıldım. Selenitime dokunca kendimi Bronte'nin Jane Eyre'sinde buldum.
Eski döneme geldiğim için biraz heyecanlandım tabi ki. Tarihi dönem aşklarını kim sevmez ki. Bir süre bu geçmiş dönem sokakların da gezdim. Etrafımı keşfederken kendimi Ferndean Malikanesi'nde buldum. Çiçeklerle bezenmis bahçesinde Jane'i ve Bay Rochester'in dans endişelerini izledim. Jane nasılda mutluydu.. Sevdiğim karakterleri görmenin mutluluğu ile kitap evreninden ayrıldım.

Game of Thrones dizisini çok seviyorum ve bittiği için çok üzülmüştüm. O evrene gitmenin beni mutlu edeceğini biliyordum. Taşıma dokundum veee kendimi Winterfell'de buldum. Burası dizi ve kitaplarda bahsedildiği kadar soğuk bir şehir. Yine de Kışyarı'nı hep merak ederdim. Her tarafını gezdikten sonra Weirwood'un altında Bran Stark'ı gördüm ve öfkeyle ona bütün bunlar senin planındı değil mi diye sordum. Hepsi senin kral olman için planlanmıştı. Hep bunu merak etmişimdir. Tabi ki cevabini alamadım çünkü gözlerini devirmiş kim bilir nereyi gözetliyordu. 😀

Onu orada öylece bırakarak asıl görmek istediğim şeye doğru yol aldım. Ejderhalar ve Snow... Ikisini de The Wall' da buldum. Dragon annesinin ölümünden sonra ayrılmıştı o yüzden onu göremesem de Snow ve Jon KaraKule önünde talim yapıyorlardı. Gizlice onlari izlediğimi düşünsem de Snow koşarak geldi ve beni buldu. Neyse ki hayvanlarla aram iyi. Benim iyi olduğumu gördükten sonra kendisini sevmeme izin verdi. Sur artık dağılmış ve Akgezenler gittikten sonra ona gerek kalmamıştı.

Oradan ayrılırken içim buruk oldu çünkü bu evreni çok seviyorum..

Ayrılmadan önce oradan kendime gizlice Ejderha Camı(obsidyen) aldım. Hiç belli olmaz belki bir gün bu evrende de akgezenler çıkabilir ve ben hazırlıklı olmalıyım.

Dizi ve kitap evreninde seçimlerimi yaparak aralarında gezintimi yaptım ve şimdi dinlenmeliyim. Sevgiler ❤️


mehmetfix


@mehmetfix

Game Of Thrones evreninde yaşamak isterdim. Ama orada savaşlara falan katılmak değil de uzaktan her şeyi izlemek. Hanedanların birbiriyle olan çekişmelerini ve birbiriyle savaşmalarını çok beğendim.

Game Of Thrones' ta her bir hanedan farklı ülkelerden milletleri temsil ediyor bence. Aslında bununla ilgili bir yazı okumuştum ama şuanda tam olarak emin değilim.

Özellikle son sezondaki olan savaşlarda büyücülerin yaptıklarını çok beğenmiştim. O yüzden en çok son sezonda büyücünün yanında yer alıp savaşın seyrini değiştirmeyi isterdim. Bu sayede ejderhalardan birinin başına gelen o olayı engelleyebilirdim.

Aslında baştan sonra entrikalarla ve taht savaşlarıyla dolu olan bu dizide bir şeyleri değiştirirsem her şey değişeceği için son sezonda bunun üstüne çok fazla düşünürdüm sanırım. Ama yine de o ejderhanın sırtında olmak ve etrafta olanları izlemeyi çok isterdim. Ve Drakaris deyip yürüyenleri yakmak isterdim. Çok heyecanlı ve mükemmel bir dizi...


bilginselcuk


@bilginselcuk

Herkese günaydın arkadaşlar. Sorusu için @sudefteri arkadaşıma teşekkür ediyorum.Benim soruya cevabım sanırım bu diziyi henüz yeni bitirdiğim için hâlâ etkisinde olmamdan kaynaklı , kurtlar vadisinde olmak isterdim. Karakter olmam gerekliyse de Aslan Bey ( ya da Polat Alemdar) olurdum. Ama tercihim sadece akışı izlemek olurdu tüm olayların arkasındaki nedenleri, ip uçlarını, gizli güçleri görmek isterdim.


mttok


@mttok

Merhaba arkadaşlar.

İlk başta izlediği her filmde kendime rol biçmeyi çok severim.Onun için bu güzel soruya cevap verirken hangisini yazmam gerektiğimle alakalı kararsız kaldım.

Güncel film ve dizilerden birisini seçecek okusam Bu günlerde dizisini izlediğim Yüzüklerin Efendisinde tüzüğü takan kişi olarak yer almak isterdim.
Tüzüğü taktıktan sonra olan biteni ordan izlemek çok keyifli olurdu. Özellikle o savaşları bir tepenin başında izlemek çok heyecanlı olurdu.
Bu güzel soru için @sudefteri arkadaşımıza şükranlarımı sunuyorum.


wagner32


@wagner32

Herkese merhaba,

Bu güzel sorusu için @sudefteri'ne ve birbirinden eğlenceli etkinlikleri düzenleyen Hive TR ekibine teşekkürlerimi borç bilirim.

Evet, borcumu da ödediğime göre gelelim bu etkinliğin konusuna. Bir kitap evreninde yaşama fırsatım olsaydı Sherlock Holmes evreninde yaşamak isterdim. Onun yanında yer alıp biraz dalga geçip biraz da hayranlıkla keyfime bakardım. Aslında Arsen Lupen kitap serisinde Sherlock Holmes ile buluştukları sahneye tanıklık etmek isterdim. Kahramanlarımızın biri hırsız diğeri de dedektif olsa da birbirine zıt iki dahinin karşı karşıya denk gelmeleri benim için çok eğlenceli olurdu.


mukadder


@mukadder

Çok zor sorusu için @sudefteri çok teşekkür ederim. Kesinlikle bir kitap seçmeliyim diye düşündüm. Gözlerimi kapattım büyük yazar Tolstoy meşhur bisikletine binmiş Nataşa Petersburg bu mevsimde çok güzel olur diye seslendi. En sevdiğim klasik Savaş ve Barış. Olabilir dedim Natasa romanda beni en çok sinirlendiren karakter olsada Anna Karanina' nın kaderinden daha iyi olduğunu düşündüm. Tam bisiklete binerken "Orta Dünya'yı kaderine mi teslim ediyorsun dedi. Işıklar için Galadriel. Okuduğum ilk fantastic kitaptı Yüzüklerin Efendisi. Kitabı o kadar çok sevmiştim ki Filmini ilk izledigim de hayal kırıklığı yaşamıştım. Galadriel' in ışığına doğru ilerlerken "hadi sofra kuruldu seni bekliyoruz" diye bir ses duydum. Baktım çok sade ve güzel bir masada Halide Edip, Ahmet Haşim, Yahya Kemal, Falih Rıfkı Atay, Nâzım Hikmet, Abidin Dino ve daha bir çok yazar oturmuş muhabbet ediyor. Tolstoy'a Rusya bana hep soğuk gelmiştir dedim. Galadriel'e "kusura bakma bu kadar üstat bekletilmez" diye veda ettim. ( aslinda Galadriel'in müthiş repliği ile veda ettim. Ama burada onu yazamıyorum. @damla çok kızıyor.🥰 )
Mina Urgan'la Bir Dinazorun anılarını yaşamaya karar verdim. Ve masada en köşede ki sandalye oturdum. Saatlerce çok güzel anılar dinledim


akkann


@akkann

Güzel sorusu için @sudefteri ne teşekkürler.

Teşkilat dizisi evreninde yer almayı isterdim. Ülkemizin düşmanlarını bertaraf etmek, kötüleri cezalandırmak güzel olurdu.

Yüzüklerin Efendisi'ndeki Legolas olmak için o evrende olmayı da isterdim. O çirkin ve duygusuz yaratıklara birkaç ok atmak fena olmazdı. Ayrıca Legolas'ın sahip olduğu dostluklar, o dostların birbirlerine olan sonsuz güvenleri beni oraya çekiyor.

Aslındaki seçenekler çok Batman diye devam edip uzatmak istemiyorum listeyi 🙂

İçinde olmak istediğim bir kitap evreni de var. Ama o evren henüz yazılmadı...


baboz


@baboz

Merhabalar👋
Etkinlik kanalını ayakta ve diri tutan herkese çok teşekkür ederim. Bu çok keyifli bir uygulama. Her soru gibi bu soru da beni uzun bir geçmiş yolculuğuna sevk etti. Okuduğum, izlediğim, dinlediğim her şeyin içerisine kendimi dahil eden birisi olarak, en çok hangisinin içerisinde olmak beni mutlu etti diye düşündüm. Ve çok eskiden okuduğum “Yusuf ATILGAN’ın” “Aylak Adam” isimli romanını okurken çok keyif aldığımı hatırladım. Normalde eskiden okuduklarımı ve izlediklerimi unutuyor olmama rağmen, bunu unutmamış olmam da aklıma kazınacak kadar keyif aldığımın kanıtı. Ben bu romandaki “Bay C.” karakteri olarak hayatımı sürdürmek isterdim. İş yok, güç yok. 😂 Gez babam gez, düşün babam düşün.😂 Her ikisi de sevdiğim aktiviteler. Hafif esriklik de var. Bunun bana gayet uygun olduğu kanaatine vardım…


doganhilal


@bilginhilal

İyi akşamlar arkadaşlar. sorusu için @sudefteri i arkadaşa teşekkür ederim. Filmli dizi sorulara cevap vermek bana çok keyifli geliyor. Bu soruyu cevabım başrolünü Leonardo Di Caprio'nun yaptığı Dom Cobb karakteriyle , rüyaları kontrol etmeyi konu edinen ınception filmi. Rüyalarımızda bazen korkularımızla bazen mutluluklarımızla bazen sevinçlerimizle yüzleşiyoruz. Hatta bazen bu rüua gerçek olsa bile dediğimiz rüyalar görüyoruz Bu filmi izledikten sonra ben de acaba kendi rüyalarımı kontrol etsem nasıl olur diye düşünmüştüm. Bu soruyu görünce de aklıma bu geldi 😊

Ancak bir cevap hakkım daha olsaydı bir film ya da dizi olmayan "Nefesini Tut" adlı kısa filmi olurdu. Bu kısa filmdeki başrol nefesini tuttuğunda karşındaki insanın kendisi ile ilgili ne düşündüğünü net bir şekilde duyuyor bu adamın yerinde olmayı tabii ki istemezdim çünkü başına çok kötü şeyler geliyordu, etrafındakiler onunla ilgili hiç iyi şeyler düşünmüyorlardı hatta eşi onu aldatıyordu. Ama ben de o adam gibi bir özelliğe sahip olmak isterdim insanların benimle ilgili gerçek düşüncelerini öğrenmek ve bu hayatta ona göre kendime yol çizmek şahsen isterdim. Çünkü bu dünyadaki en büyük yalancı varlık insan.


sezermehmet


@sezermehmet

Herkese iyi akşamlar. Bu güzel sorusu için @sudefteri arkadaşıma teşekkür ederim. Marvel’in filimlerini çok severim. Bazı insanlar saçma bulabiliyor çünkü çok fazla süper kahraman çıkardılar ve çok fantastik. Bu şekilde de olsa ben saçma bulmuyorum çok yaratıcı buluyorum. Özellikle Thor filmi çok hoşuma gitmişti. Bilim-kurgu filimlerini anımsatan aksiyon filmiydi. Bir karakter olabilseydim bu filimdeki Thor olmak isterdim. Hep güçlü hem iyi bir karakter olduğu için. 😊


passenger777


@passenger777

Herkese Merhaba Arkadaşlar,
İzlediğim filmler arasında beni etkileyen bir çok film olmuştur. Mad Max; Furd Road, Ocean’s Eleven , Venom vb. Ama ben sizlere topluluğumuza da uygun olan ve benim çok hoşum giden bir filmden bahsetmek istiyorum. Filmin adı “The Lake House” yani Göl Evi. Bu filmi seçmemin nedeni karşılıklı iki kişinin birbirlerine mektuplar yollayarak iletişim kurmaları ve duygularını yazılarda dile getirerek aralarındaki bağlarını kuvvetlendirmeleri oldu. Bizler de burada aynı şeyi yapmıyor muyuz? Birbirimizi görmeden birbirimize temas etmeden sadece düşüncelerimizle neler söylemek istediklerimizi ve hangi duygular içinde olduğumuzu yazılarla birbirimize aktarmaya çalışıyoruz. Filmin karakterlerinden olan Kate aslında bir doktordur. Kendisine güzel bir iş teklifi gelir. Çok sevdiği göl evinin kenarında bulunan evinden ayrılmak onun için çok zordur. Yeni taşınan kiracıya da kendisine gelen mektupları okuması için küçük bir not bırakır. Yeni gelen kiracı Alex her ne kadar etrafı dağınık bulsa da mektupları kendi göndermeye başlar. İkisi arasında mektuplaşmalar, her ikisinin de duygularını kalp kırıklıkları ve içindeki özlem ve hasreti dışa çıkarır.
Dizi olarak düşündüğümde, Aslında yabancı dizi daha çok izliyorum ama bu sefer bir Türk dizisinde Deniz karakterinde ( Nejat İşler ) olmayı çok isterdim. Çok önceleri ATV kanalında yayınlanan “Aliye” dizisinden bahsediyorum. Aliye Edirne de zengin bir ailenin gelini olmuştur. Büyük bir evde kaynanası ve görümcesiyle beraber yaşamaktadır. Kocası Sinan ( Halit Ergenç ) başka bir genç kızla kendisini aldattığını tesadüfen öğrenir. İki çocuğunu alarak İstanbul’a dış hekimi olan çok sevdiği dayısının yanına taşınır. Dr olan Deniz bir çok insanın hayatını kurtarır. Aliye ve Dr Deniz karşılaşmasıyla tüm hayatlar yeniden yeşillenir.

Üniversite yıllarında evde tek başına kaldığımda akşamları sürekli kitap okurdum. Korku ve Psikoloji kitapları daha çok hoşuma giderdi. En sevdiğim yazarlardan olan Stephen King’in Sis kitabının bazı sayfalarını tekrar tekrar okumuşumdur. Ama ben burada yine sizlere farklı bir Kitaptan bahsedeceğim. Baştan sona soluksuz okuduğum kitapta şiddet mağduru bir kadının yaşadıkları anlatılmaktadır. Yazarın kurgusu anlatımı, meraklandıran sahneleri sona bırakmasıyla o kitabın içinde olup neler olup olmadığını çözmeyi çok istemişimdir. Kadın Hayalimi yoksa gerçek mi tam bilinmiyor; Kara Adam adında birinin kendisini sürekli olarak izlediğini düşünüyor. Kitabın her paragrafında Kadının hep o meşhur cümlesi aklımda kalmıştır.

Biraz fazla vaktinizi aldım.🙏 Uzun bir yazı oldu farkındayım. Umarım sıkılmadınız. Soruyu soran sevgili @sudefterine de çok teşekkür ederim. 😊


Tuçe [Pinkfurby]


@pinkfurby

Bu aralar Kızıl İsyan serisini okuyorum. Kitap daha önce okuyup aşırı beğendiğim Açlık Oyunları serisini de andırıyor kısmen. Kitap renklerden oluşan bir kast sistemiyle yaşayan bir toplumda köle gibi yaşayan kızılların, piramidin en tepesindeki Mars hükümdarı altınların yarattığı kandırmacaya, sömürüye ve de haksız sisteme karşı ayaklanmasını anlatıyor. Yazarın kitaptaki evren için kendi terimlerini oluşturması kitabı daha ilginç kılıyor. O kadar akıcı bir dille yazılmış ki kitabı okurken kendinizi hikayenin içerisindeki bir kahraman gibi hissetmemeniz imkansız. Sanırım bu evrende yaşayıp o savaşa katılmak ve de Game of Thrones’daki ailelerden bile daha hesapçı bu hanedanlıkların hikayesine konuk olmak, en çok da Cassius au Bellona’yı tanımak isterdim.


bilgin70


@bilgin70

Herkese merhaba, Öncelikle soru için @sudefteri arkadaşımıza teşekkür ederim.
Ben tercihimi izlediğim la case de papel dizisinde kullanmak isterdim. Hayatımda izlediğim en güzel yabancı dizilerden bi tanesi. Dizinin konusu hırsızlık vs olsada içeriği bakımından birçok olumlu tarafı var. Ben bu dizide rol almayı çok isterdim. Profesörün yardımcısı ya da ekipten birisi olmak isterdim. 🙂


Incubus


@incublus

Bu soruya Yüzüklerin Efendisi evreninden başka bir cevap verdiğimi düşünemiyorum. Orta Dünya'da yaşamayı çok isterdim. Elrond'u, Aragorn'u, Gimli'yi Legolas'ı tanımak onlarla birlikte savaşmak isterdim. Gandalf'tan bahsetmiyorum bile. Kendisi benim en sevdiğim büyücü karakterdir. Eminim ondan ufak tefek zararsız büyüler öğrenebilirdim. Gerçekten o dünyada olabileceğim o kadar çok şey var ki. Bir elf bir insan bir hobbit bir cüce bir büyücü... Hepsine razıyım. Sanırım ork dışında her şey olabilir haha. Soru için @sudefteri'ye çok teşekkür ederim.


archatlas


@archatlas

Soru icin tesekkurler @sudefteri. Son donemlerde cok fazla isekai(Ölup farkli bir dunyada tekrar yasama sansi elde etme) konulu anime izliyorum. Ben That Time I Got Reincarnated as a Slime evreninde Rimuru ile benzer ozellikleri olan bir slime olarak tekrar dunyaya gelmek isterdim. Bu Isekai animelerinin genel olarak ortak ozelligi ana karakterin diger herkesten ayrilarak asiri guclu olmasi. Bu dunyada zaten Turkiye evreninde oyuna "Nightmare" zorluk seviyesinde basladigimiz dusunulurse bence yeni evrende biraz daha kolay yasamak hakkimiz 🙂 (Bu arada maalesef klavyemde turkce karakter yok, mazur gorun)



Teşekkür ederiz...

Görseller için

ruen
'e, cent delegasyonları için
anadolu
'ya, etkinlik organizasyonları için
baycan
,
uzercanan
ve
sudefteri
'ne, sorular için
princeofbeyhive
,
passenger777
ve
tuba777
'ye, doğum günü organizasyonları için
incublus
'a, Hive bağışları ve Türkçe yazılara destekleri için
emrebeyler
,
deathwing
,
muratkbesiroglu
,
ahmetay
,
stellify
,
crazygirl777
,
angelnature777
,
videoaddiction
,
mehmetfix
,
wagner32
,
dusunenkalpp
,
mukadder
,
ucmuharfli
,
motivationrainn
,
trouvaille
,
benyamin
,
bilgin70
,
pinkfurby
,
oneplanet
,
browniegirl
,
homeopath
,
kirazay
,
flsfserkan
,
candylady
,
ipexito
,
fetch
,
zeynos
,
mttok
,
baboz
,
akkan
,
dolunay18
,
ezgicop
,
gokturk70
,
crysis
,
bilginhilal
,
bilginselcuk
,
snlbaskurt
,
sezermehmet
,
canser
,
archatlas
ve Trliste'yi destekleyen, etkinliklerimize katılan ve emek veren tüm üyelerimize teşekkür ederiz.

Etkinliklerimiz devam edecek, katılımlarınızı bekliyoruz. 🌼


Önceki Etkinliklerimizden...

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28


Sort:  

Çok sevdiğim bir etkinlik oldu.. 🙆‍♀️
Katkıda bulunan @tuba777, @crazygirl777, @stellify, @mehmetfix, @bilginselcuk, @mttok, @wagner32, @mukadder, @akkan, @baboz, @bilginhilal, @sezermehmet, @passenger777, @pinkfurby, @bilgin70, @incublus, @archatlas'a ve post haline getiren sevgili @damla'ya teşekkür ederim. 🌼

Bazı filmlerin, dizilerin ve kitapların içinde yer almak hepimizin düşlerinde varmış bunu öğrenmiş oldum hem de arkadaşlarımı daha yakından tanıdım. 🙆‍♀️

Ben de yazmak istedim ama o kadar çok şey geçti ki kafamdan, hangi birinden bahsedeceğime karar veremedim. Bu, benim çok uzun zamandır düşündüğüm bir soruydu. Daha doğrusu okuduğum her kitapta, izlediğim her filmde kendimi orada buluyordum zaten. Bunu yapmak her zaman çok eğlenceliydi, tıpkı yukarıdaki cevapları okumak gibi. 🎈

Bu soruyla, herkesin farklı yönlerini ve ilgi alanlarını da görmüş olduk. Cevapları okudukça, izlemediğim film, okumadığım kitap ve takip etmediğin dizileri sizler sayenizde öğrenmiş oldum. Etkinliğe katılan herkese çok teşekkür ederim. @sudefteri bu güzel soruyu bizlere paylaştığın için minnettarız.

Bu güzel soru, @sudefteri ’nin, yazdığı yazıların güzel ve akıcı olmasının kaynağı hakkında bir ipucu aslında. :))
Her etkinliğin bana yeni bir şeyler kattığını fark ediyorum. Yazarken kafamın içinde dönenler ve onların içerisinden doğru kelimeleri yakalama çabası beni geliştiriyor. 😂 Soru ekibimiz bu konuda çok iyi çalışıyor. Doğrusu hepsine minnettarım. 🙏

Yine yeniden #trliste... Çok güzel bir etkinlik oldu. Bu tarz etkinlikler sayesinde hem diğer arkadaşlarımızı tanıyor hemde kendimizi bir nebze tanıtma imkanımız oluyor. Emek veren herkese teşekkür ederim.

Yine harika bir etkinlik oldu. Aramıza yeni katılan üyeleri de görmek çok güzel. Burada ne kadar çok kişiyi görürsem o kadar mutlu oluyorum. Güzel sorusu için @sudefteri'ye teşekkürler 🤗

Çok güzel bir etkinlik oldu. Hayaller ve kurgular mükemmel ☺️
Bu etkinlik için yazacaktım fakat bitmiş. Bir dahakine artık. Emeği geçenlerin kalemine sağlık.

Her geçen gün etkinlikteki cevapların kalitesinin yükseldiğini , arkadaşlarımızın bir nebze de olsa nasıl karakter ve kişiliklere sahip olduğunu görmeye başlıyorum. Birbirimiz tanıma ve yeni projelere adım atma yolunda ilerlediğimizi hissediyorum. Trliste'nin gelişime ve değişime açık oluşu da; burada istediğimiz her konuda yorum yapabilme, fikir üretebilme ve bilgi edinme olanağını da sağladığını düşünüyorum. Emek veren ve katılan herkese çok teşekkür ederim.

Fotoğrafımızı paylaştığınız için ben teşekkür ederim. :)

Game of Thrones'in hayali bile çok güzel sevgili @mehmetfix. Ayrıca @mttok ve @incublus arkadaşlarımın cevaplarını da çok beğendim. Orta Dünya evreninde olmak vardı. Üçümüz orada olsaydık @mttok Shire'nin doğasını, @incublus da karakterlerin özellikle büyücülerin deli dolu yanlarını anlatırdı. Ben bir Hobbit olarak yüzüğü taşımaya razıyım. Ha, bu arada ben ork olmaya da hazırım. :))

Ben ork olmayayım da diğer hepsine razıyım :P Ne yapayım ork olup. Şanlı bir elf olmak varken 😂

Çok güzel bir etkinlik sorusu oldu.
Cevapların hepsini keyifle okudum.
Emeği geçen herkese teşekkür ederim 🙏

Yine harika cevaplar harika bir katılım oldu. Emek verip yazan herkese teşekkür ederim. 🙏

Dear @trliste, we need your help!

The Hivebuzz proposal already got important support from the community. However, it lost its funding a few days ago and only needs a bit more support to get funded again.

May we ask you to support it so our team can continue its work?
You can do it on Peakd, ecency,

Hive.blog / https://wallet.hive.blog/proposals
or using HiveSigner.
https://peakd.com/me/proposals/199

Your support will be really appreciated.
Thank you!