Çocukken İzlediğimiz Çizgi Filmlerini Anlattık - Trliste Soru-Cevap Etkinliği #33

in Hive TR2 years ago

Merhabalar herkese. Trliste etkinliklerimiz tüm hızıyla devam ediyor. Bu haftaki etkinliğimizde bizi çocukluğumuza götüren soruyu cevaplarken duygusal anlar yaşadık. Katılan, emek veren ve destek olan herkese teşekkür ederiz. Yeni etkinliklerimizde görüşmek üzere. 🌼

Bu güzel fotoğraf için @baycan arkadaşımıza teşekkür ederiz

Akkann Arkadaşımızın Sorusu


@akkannn

Çocukken en çok hangi çizgi filmleri izlediniz?


Ve İşte Cevaplarımız...

barika

Merhabalar; Hayatta takip ettiğimiz şeylerle nasıl bir bakış açısına sahip olduğumuzu bize öğreten etkinlikler için teşekkür ediyorum. Benim çocukluğum 90'ların sonu ve 2000'li yıllarda geçti. Bu dönemde en çok Looney Tunes çizgi filmleri olan : Buggs Bunney, Dufy Duck, Tweety gibi birçok karakterin hikayelerini barındıran çizgi film serisini severdim. Her bölüm bittiğinde tekrar yeni bir bölüm başlayınca çok mutlu olurduk. Tabi birçok farklı çizgi film var ama listemin başında Looney Tunes var. Soru için @akkann a teşekkür ederim.


uzercanan

Selam 🙋 Bu soruya çok kolay cevap verebilirim. Hiç bir bölümünü kaçirmadan ve tekrar tekrar izlediğim, hatta bazı bölümlerini ağlayarak izledigim hiç bir zaman sıkilmadigim bir çizgi filmim var benim. "Şeker Kız Candy" bu satırları yazarken melodisini istemsiz bir biçimde içimden miraldandigim benim için cizgifilmden öte olan bir şey. Antony'nin öldüğü sahnede ne çok ağladım ve halen izlediğimde aynı tepkileri verdiğim sarı saçlı kızın öyküsü. Keşke filmi çekilse.. 🥰 soru benim çocukluğuma götürdü çok teşekkür ederim @akkann


sezermehmet

Merhaba arkadaşlar bu güzel sorusu için @akkann arkadaşıma teşekkür ediyorum. Soru çok güzel ve anlamlı olmuş. Çocukluğumuza gitmek çocukluğumuza dönmek bana her zaman huzur vermiştir. Ben de 90 ların çocukluğunu yaşadım ve dönemimin en meşhur ve benim en çok sevdiğim çizgi filmi “Pokemon” du. Hatta öyleki okuldan gelip hemen kaçırmamak için saatini beklerdim. Bizim zamanımızda şimdiki gibi internet yaygın değildi tabi. Ya da tv mizde internet yoktu sonra izlemek için. Saatini merakla beklerdik o ara izledik izledik yoksa kaçardı. 😃 Daha sonra “Tom ve jerry” . Bu ikilinin mücadelesini çok fazla izlerdim.


ezgicop

Öncelikle @akkann arkadaşımıza teşekkür ederim bu sorusu için. Çocukken en çok izlediğim çizgi filmler Winx Club, Ben 10 , Bakugan ve Pokemondu❤️


bilginselcuk

Soru için @akkann arkadaşa teşekkürler ediyorum. Ben çocukken en çok Beyblade, Şirinler ve Tom ve Jerry izlerdim. Karlı kış sabahlarında çizgi film izlemek benim için dünyanın en zevkli aktivitesiydi.


baboz

Herkese merhaba!

Gene çocukluğuma gittim. Ben de yaşıtlarımın bir çoğu gibi, çocuk olduğum dönemde, TV de yayımlanan, Tom ve Jerry, Şirinler, Dufy Duck, Ninja Kaplumbağalar gibi çizgi filmleri severek izliyordum. Favorim ise Tusu Basa idi. Hala denk gelsem, heyecanla izlerim. 😂 Fakat yazılışını yanlış yazmış olabilirim. 😂


flsfserkan

Merhaba bu güzel soru için saygı değer hocam @akkann 'a teşekkür ederim.
Beni çoçukluğuma götüren bir soru oldu.

Okul günleri erkenden kalkıp TV nin başına geçerdim. TV de sabahın ilk saatlerinde çıkan teletabileri izleyebilmek için akşamdan kendimi şartlayarak uyurdum.

Gün içerisinde ise izlemeyi en sevdiğim çizgi film Tom ve Jerry olurdu.
İzlemekten keyif aldığım diğer çizgi filmler :

Şirinler, Taş Devri, müfettiş Gadget, Scooby Doo, Temel Reis yer alıyor.


muratkbesiroglu

Çocukluk dönemim 70'lerin sonları ve 80'lerin ilk yıllarına denk geliyor. Zihnimde iz bırakan çok sayıda çizgi film var. Bunların tamamı TRT'de yayınlandı. O dönemde başka bir alternatif yoktu. En çok sevdiğim çizgi film herhalde Vikingler'di. Viki isimli sevimli bir kız vardı bu çizgi filmde. Burnunu kısaca kaşıdıktan sonra kabilelerinin problemlerine yaratıcı çözümler bulurdu. Bolca deniz savaşı olurdu, gemilerin ucundaki ejderha görselleri hoşuma giderdi.

Sevdiğim diğer bir çizgi film Sinbad'in serüvenleriydi. Galiba binbir gece masallarından uyarlanmış hikayeler anlatılırdı. Her macera oldukça heyecanlıydı. Ali baba ve kırk haramilerin, lamba cininin olduğu bölümleri hayal meyal hatırlıyorum.

Arı Maya ve Heidi de severek seyrettiğim çizgi filmlerdendi. Heidi'deki ekmek somonları dikkatimi çekerdi, bizim ekmeklere kıyasla daha tombuldu bu ekmekler.

Tom ve Jerry, Jetgiller, Temel Reis sevdiğim diger çizgi filmlerdi. Jetgillerdeki ilişkiler çok insancıldı ve oldukça iyimser bir gelecek tahayyülü vardı bu çizgi filmin.

Taş Devri'ni de anmazsam hatırı kalır. Habadaba duuu!


baycan

Herkese merhaba arkadaşlar 🤗 çocukluğumda en sevdiğim çizgifilmler şirinlerdi. Onların o şirin köylerinde birlik içinde birbirlerini savunarak kötü gargamelden kurtulmalarını izlemeye bayılırdım. Her bölümünü heyecanla izlerdim. Avatar, şeker kız candy, polyana, Tom ve Jerry, ağaçkakan woodyvood Peker. Benten, pembe panter, tazmania canavarı, looneytoones, bugs banny, bib bib yapan yarışçı tavus kuşu, Pokemon, tusubasa, He-Man, transformers, samuray Jack, Alice harikalar diyarında, Sinbad, Vikingler, jetgiller, tasdevri, scoobydo, Simpson ailesi, ninja kaplumbağalar çocuklarım sayesinde en çok izleyip sevdiğim çizgifilmler arasındadır. Hala olsa ve denk gelse yine izlerim.🤗


damla

Çocukken izlemeyi en sevdiğim çizgi filminin adı Çeburaşka'ydı. Annemle babam aynı anda hem çalışıp hem okudukları için gündüzleri bizimle fazla zaman geçiremiyorlardı. Biz çocuklarla ilgilenme işi tümüyle Nadya adlı dünyalar tatlısı bir kadına kalıyordu. Çeburaşka onun en sevdiği karakterdi ve güzel sesiyle bize bu çizgi filminin şarkısını söylerdi. Bu çirkince aynı zamanda çok sevimli yaratığı sevmemin tek nedeni muhtemelen kendisi oldu. Okula gittikten sonra Disney karakterleri başta olmak üzere sevdiğim karakter sayısı haliyle arttı. Arkadaşların saydıkları çizgi filmlerinin çoğu benim de favorilerim listesindeydi 🙂


wagner32

Çocukken kız kardeşimle Tom ve & Jerry izlemek için erken uyanırdık(okul olmadığı zamanlarda bile). Yere yastık koyardık ve televizyonun karşısında sabırsızlıkla beklerdik çizgi filmin başlamasını. Çocukluğuma indiğimde bir sürü çizgi film geliyor aklıma. Ancak sanırım en sevdiğim çizgi film Pokemon'du. O zamanlar tasolar da vardı. Çizgi filmin devamını sokakta arkadaşlarımla taso oynayarak getiriyorduk. Şimdi burada arkadaşlarımın yazdığı çizgi filmlerin hepsini çok özledim. Sanırım birazdan Pokemon'a yeniden başlayacağım. Yıllar geçmesine rağmen aynı heyecanla izleyeceğime eminim. 😀


passenger777

Merhaba Arkadaşlar 🤗
Böyle güzel sorularla çocukluk anılarimiza geri dönüyoruz. Belki de daha çok güldüğümüz, daha çok sevinç ve mutluluk yaşadığımız o dönemleri bizlere hatırlatan bir çok anısı vardır. 🙂 Okuldan gelir gelmez izlediğim ve heyecanla beklediğim çizgi filmlerden biri He-Man'di. Belki hatırlamayanlariniz olabilir ☺️ He,Man çizgi filminde i dönemlerdeki bizim gibi çocuklara eğitici bir şeyler anlatılırdı. Uzun boylu, sarışın ve üzerinden hiç çıkarmadığı Pembe gömlekli karakter He- Man " Gölgeler Şatosu" nun gizli gücünü, kılıcını yukarı kaldırarak söylediği sözle süper bir kahramana dönüştürdü. Yanından hiç ayırmadığı rol arkadaşı olan ve çok korkak olan kaplan da bu sözleri duyunca kendisi panter kesilirdi. Bu çizgi filmi okul dönüşü abim ile birlikte sürekli izlerdik. He_ Man,in en baş belası düşmanı İskelatör Kendi planları için tuzaklar kuruyor olsa da bu planların hiç birinde başarılı olamıyordu. İskelatör, kemik ve kafa taşından oluşan kötü bir karakterdi. Bu karakter sürekli olarak karanlık bir dağın tepesinde saklaniyordu. He- Man,i kahramana dönüştüren sözü de buraya yazayım.. Hiim ne diyordu: Kılıcı yukarı kaldırarak Gölgelerin gücü adına, güç bende artık Heeeeee- Maaaaaan 🤗☺️. Son olarak arkadaşlar bir çizgi filmden daha bahsedeyim, sonrada yazımı bitireyim. ☺️ Voltran çizgi filmini duydunuz mu? Voltran evrenin koruyuculuğunu yapıyordu. Bu film de 5 adet aslan robot ve bu aslanları kumanda eden beş kahraman pilot vardı. Her bir aslan robotun ayrı ayrı yeteneklerini vardı. Her hangi bir saldırıya karşı bu beş aslan robot tek başına savaşa bileceği gibi Hep bir ağızdan Voltrani oluştururlardi. Oluşum başlarken gösterimini çok güzel bir görsel şölen sunardi. Beş aslan robot büyük Bir insan şeklinde robota dönüşürdü. Tüm düşmanları akıl ve güç yoluyla yenerdi. 🙂 Biraz vaktinizi aldım. 🙏 Güzel soru için @akkann çok teşekkür ederim. 🤗


motivationrainn

Merhaba herkese 🤗 Çocukken çizgi film izlemek müthiş bir keyifti. Erkenden televizyon başına geçerdik. O zamanlar çok güzel çizgi filmler vardı. Tabi birçoğu gelişim açısından yanlış çizgi filmlermiş. Ama olsun ben seviyordum 😄
En sevdiklerimi yazayım. Şirinlere bayılırdım. Müziği bile harika. Teletabiler bitmesini istemediklerimdendi. Ninja kaplumbağalar, tom ve jerry, Bugs bunny, powerpuff girls, jetgiller, taş devri. Bunlar da çok sevdiklerimden. Scoobydoo’yu da çok severdim. Merakla sonunda ne olacak diye beklerdim. Ben çoğu çizgi filmi seviyordum. O yüzden burada çoğu yazıyor. Daha şu an hatırlayamadığım bir sürü vardır eminim. Hala televizyonda görmüş olsam izlerim herhalde.

Soru için teşekkürler 🤗


Incubus

Bu soruyu okuduğum zaman gözümün önünde bir sürü çizgi film canlandı. Bakugan, Ben 10, Beyblade, Ninja Kaplumbağalar, Regular Show, Pembe Panter, Temel Reis ve daha niceleri. Ancak bir tanesi var ki onun benim gözümde yeri hep ayrı, Pokemon. Benim en çok sevdiğim çizgi filmdi. Her gün akşam saat 4-5 gibi televizyondaydı ve onu izlemediğim tek bir gün bile olmazdı. Bir keresinde annemler bahçeye götürdüğü için kaçırmışım. Rivayetlere göre 1 saat ağlamışım 😄 Tabi ki doğru mu yalan mı bilinmez 😄 Sorusu için @akkann'a teşekkürler.

doganhilal

Merhaba HiveTr ailesi. Sorusu için @akkann arkadaşa teşekkürler. Ben küçükken kalabalık bir aile olduğumuz için televizyon izleme hakkı bana kolay kolay gelmezdi. Kumandaya sahip olmak için ya sabahın erken saatlerinde ya da gece geç saatlerde televizyon izlemeyebilirdim, gece televizyon izleyemeyeceğim için geriye sabah erken saatlerde kalkma seçeneği kalıyordu. Ben küçükken televizyonumuzda çok fazla kanal seçeneği yoktu bu yüzden seyretmeyi en sevdiğim çizgi filmler Tom ve Jerry, Bugs Buny, Dafy Duck, AğaçKakan Woody, Pembe Panter, Bernard Show seyretmeyi çok severdim. Keloğlan serisini de kardeşlerim izlediği için onlarla beraber izlerdim ama o da eğlenceliydi. Ancak ben genel olarak çizgi film tarzı animasyon filmleri de izlemeyi çok seviyorum hatta şu an bile hala ara ara çizgi film izlerim. Bir yetişkin çizgi filmi olan Gumball'ı haftada birkaç kere mutlaka seyrederim. Ve kesinlikle de tavsiye ederim çok ince mesajları olan güzel bir çizgi film👌🏻


snlbaskurt

Bu sorusu için @akkann ‘a teşekkür ederim. Bizlere çocukluğumuzu hatırlattı.
Benim çocukluğum 2000’lern başıydı ve izlediğim birçok çizgi film vardı. Özellikle haftasonlarını iple çekerdim. Çünkü haftasonu sabahları çizgi film izleyebiliyordum. Ama onların içinden en sevdiğim Sylvan adlı bir çizgi filmdi. Baş karakter bir tilkiydi ve elinde kılıcıyla düşmanlarıyla savaşıyordu.
Kısa bir süre yayınlanan bu film sonraları yayınlanmaz oldu. Büyüdüm ve tekrar izleyebilmek için internette bir çok kez aradım fakat kısa birkaç videodan başka birşey bulamadım.

Keşke tekrar yayınlansa da izlesem 😕


benyamin

Kesinlikle tom ve jerry dir kanal kanal gezerdim bazen bulmak icin en cok sevdigim seyde babaminda o cizgi filmi izlemesiydi bazen aksama dogru oynardi babam evde olursa oturup beraber izlerdik ahh ozlemisim o gunleri hatirlatan bir soru olmus cok tesekkurler @akkann

akkann

Merhaba arkadaşlar,

Soru ekibi bizden soru rica edince aklıma gelen 8 tane soru göndermiştim. Bu soru sekiz numaraydı ve @sudefteri bu soruyu kesinlikle önümüzdeki etkinlik sorusu olarak görmek ister diye düşündüm 🙂 Seçimi kim yaptı bilmiyorum ama benim en çok merak ettiğim soru buydu.

Hayatımızı gözden geçirdiğimizde çocukluk genellikle anıların en yoğun olduğu dönem olarak karşımıza çıkıyor. Çizgi filmler ise bu dönemlerin en önemli kısımlardan biri. Cevapları okuyunca bunu birkez daha anladım.

Ben obur bir izleyici idim. Hemen hemen her şeyi izlerdim. Bu favori bir listem olmadığı anlamına gelmiyor. Listenin başında Ninja Kaplumbağalar var. Onu Hayalet Avcıları, Pokemon, Beyblade gibi çizgi filmler izliyor.

Şimdi dönüp kendime baktığımda o çizgi filmlere benzeyen filmleri izlemeye devam ettiğimi fark ettim 🙂 Hepimiz yetişkin çocuklarız 🙂


oneplanet

Öncelikle bu eğlenceli sorusu için @akkann’a teşekkür ediyorum. Benim çocukken izlemekten en çok keyif aldığım çizgi film Tom ve Jerry idi. Aslında çok kalabalık bir ailede büyüdüm. Yaklaşık 15 kuzen aynı evdeydik. Çizgi film seçimlerim bana ait olmuyordu haliyle. Ortak olarak ne izlenirse ben de eşlik ederdim. ☺️



Teşekkür ederiz...

Görseller için

ruen
'e, cent delegasyonları için
anadolu
'ya, etkinlik organizasyonları için
baycan
,
uzercanan
ve
sudefteri
'ne, doğum günü organizasyonları için
incublus
'a, Hive bağışları ve Türkçe yazılara destekleri için
emrebeyler
,
deathwing
,
muratkbesiroglu
,
ahmetay
,
stellify
,
passenger777
,
videoaddiction
,
mehmetfix
,
wagner32
,
dusunenkalpp
,
mukadder
,
trouvaille
,
crazygirl777
,
angelnature777
,
princeofbeyhive
,
motivationrainn
,
benyamin
,
bilgin70
,
pinkfurby
,
oneplanet
,
browniegirl
,
homeopath
,
kirazay
,
flsfserkan
,
candylady
,
ipexito
,
fetch
,
zeynos
,
mttok
,
baboz
,
akkan
,
dolunay18
,
ezgicop
,
gokturk70
,
crysis
,
bilginhilal
,
bilginselcuk
,
snlbaskurt
,
sezermehmet
,
canser
,
archatlas
ve Trliste'yi destekleyen, etkinliklerimize katılan ve emek veren tüm üyelerimize teşekkür ederiz.

Etkinliklerimiz devam edecek, katılımlarınızı bekliyoruz. 🌼


Önceki Etkinliklerimizden...

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32


Sort:  

bu etkinliğe katılamadım ama sorusu için @akkann'a teşekkür ederim, gelen cevaplar sayesinde anılar canlandı 🌸

yukarıda bahsi geçen tüm çizgi filmleri izledim ve benim de favorilerim var içlerinde. itiraf etmek gerekirse hâlâ izliyorum 🙆‍♀️

Çocukken izlemeyi en sevdiğim çizgi filminin adı Çeburaşka'ydı.

@damla'nın bahsettiği Çeburaşka'yı merak ettim, hakkında hiçbir şey bilmiyordum ve youtube'dan bu bölümünü açıp seyrettim az önce 😽
arkadaşlık ve yardımlaşma temalı film çok hoşuma gitti, çocuk olsaydım da keyifle izlerdim ve bende iz bırakırdı sanırım..

çok teşekkür ederim @damla 🎈

Çok sevindim Çeburaşka'yla tanışmana 🤗
İzleyeceğini beklemiyordum. Güzel sürpriz oldu. Dediğin gibi verdiği mesaj çok güzel. 🎈🎈🎈

ben de tanıştığıma çok sevindim, bulabildiğim bölümleri izleyeceğim 🎈

İzleyeceğini beklemiyordum. Güzel sürpriz oldu.

yazılarda ve yorumlarda ilgimi çeken filmleri izlemeyi, kitapları okumayı çok seviyorum 🙆‍♀️
en sevdiklerini benimle paylaşıyormuş gibi hissediyorum ve bu çok güzel 🎈🎈🎈

Çok güzel bir etkinlikti. Herhalde cevap verirken en az zorlandığım etkinlikti. Çünkü çocukken gerçekten çok çizgi film izlerdim 😂

Bu etkinlik, üyelerimizin yaşlarını aşağı yukarı tahmin edebileceğimiz yazılanlar dolu bir etkinlik oldu. Hemen hepimiz aynı veya yakın yaşlardayız. Sanırım uyumumuz da buradan kaynaklanıyor. 👏🙏

Hay aksi. Hepimiz açık ettik yaşlarımızı 😀

😂😂😂

Çok haklısınız

Yay! 🤗
Your content has been boosted with Ecency Points, by @wagner32.
Use Ecency daily to boost your growth on platform!

Support Ecency
Vote for new Proposal
Delegate HP and earn more

Thank you @ecency :)

Çocukluk anılarımıza geri döndüğümüz bu güzel etkinlikte, eski çizgi film kahramanlarımızı yeniden tanımış olduk. Cevapları okurken büyük keyif aldım diyebilirim. Katılan herkese teşekkür ederim.

Çocukluğumuza gittiğimiz keyifle cevapladığımız harika bir soruydu @akkan arkadaşımıza tekrardan teşekkür ederim katılan destek olan herkese teşekkürler. 🥳🤗

Bu etkinliğin sorusunu ve cevaplarını çok beğendim. Çocukluğuma döndüm resmen. Ellerinize sağlık. :)

Yine harika bir etkinlik oldu, emeği geçen herkese teşekürler. Herkes bir sonraki etkinlik için yine heyecan içinde. Bir öncekilerde olduğu gibi 🙂

90lar sonu ve 2000lerin başlarında izlenenler hep benzer şeylermiş...

Etkinlikler için teşekkürler.

Çok güzel bir etkinlikti. Katılanlara teşekkürler

Hepsini okudum. Çok güzel yazılmış hepsi. Çocukluğuma döndüm bir an. Herkesin eline emeğine sağlık