Hive / HBD İşlemleri İçin Hangi Borsaları Kullandığımızı Anlattık - Trliste Soru-Cevap Etkinliği #38

in Hive TRlast year

Merhaba sevgili dostlar. Son etkinliğimiz hepimizi ilgilendiren bir konuyla ilgiliydi. Hbd ve hive alım satımları için hangi borsaları ve yöntemleri konuştuk. Katkıda bulunan herkese teşekkürler. Yeni etkinliklerimize bekliyoruz.


Bu güzel fotoğraf için @baycan arkadaşımıza teşekkür ederiz.

Soruyu Soran: Damla


@damla

Hive/HBD alıp satmak için en çok kullandığınız borsa veya yöntem hangisidir?


Ve İşte Cevaplarımız...

benyamin

Guzel soru icin @damla ya cok tesekkur ediyorum ben hive wallet de hbd yi satip hiveye ceviriyorum bu sayede binance e atip oradan satip binancetr ye atip direk banka hesabima atiyorum bu sayede bence komisyon olayi baya bir dusmus oluyor bence ☺️

ahmetay

Hive/HBD değişimlerini wallet.hive.blog'un market kısmından yapıyorum. Hive alıp satmak için de binance.com kullanıyorum. Token ticareti için Tribaldex.com kullanıyorum. Paylaşımlarımın HBD ödüllerini fiyata bakmaksızın Hive'ye çeviriyorum.

Ancak bu konuda farklı yollar da izlenebilir. HBD'ler biriktirilip, hive fiyatı düştüğünde Hive'ye çevirilerek sayı olarak daha fazla hive elde edilebilir. Hive fiyatı yükseldiğinde HBD'ye geçip, düştüğünde Hive'ye geçerek kar elde edilebilir.


wagner32

Herkese selam. Sanırım @damla'ın bu güzel sorusuna güzel cevaplar gelecek ve belki de hepimiz onlarca alternatif marketleri öğrenmiş olacağız.

Ben Hive/HBD takaslarını genellikle Hive marketten yapıyorum. Walletten hızlıca ulaşabileceğim en iyi market o galiba. Ayrıca Hive fazla satıyorum ancak ihtiyaç dahilinde Binance borsasını kullanıyorum. Özellikle başka kriptolardan kâr ettiğimde Binance'dr Hive'ye çeviriyorum ve hemen Hive cüzdanıma atıp güçlendirme yapıyorum. İşte böyle. 🙂


Incublus

Ben bunun için sadece wallet kısmındaki marketi ve Binance kullanıyorum. Tüm işimi görüyorlar.

Genelde zaten borsada çok al sat yapmıyorum çünkü henüz bunu öğrenme aşamasındayım.


damla

Geçen senenin sonunda Hive Engine çok güzel arbitraj fırsatları veriyordu. Ben o sıralarda Hive çoğaltma amaçlı Hive'ları önce Swap.Hive'a sonra BUSD, BNB veya MATIC gibi diğer coinlere dönüştürüp BSC, Polygon gibi başka ağlara gönderiyordum. Doge, LTC gibi popüler coinlerde de iyi fırsatlar çıkıyordu. Bunun için kendi araçlarımı kullanıyordum. Fırsat veren coinleri alıp borsalara (çoğunlukla Binance'a) gönderiyordum.

Sonradan Hive engine hataları yüzünden yöntemden sıkılmaya başadım. Gerçi ekip çok iyi çalışıyordu, ne zaman ticket oluşturduysam en geç 24 saat içinde dönüş yapıp sorunu çözüyorlardı. Discord üzerinden de çok yardımcı oldular. O ekipten çok memnunum. Ama arbitraj stratejisi Kore saatine göre yaşamamı gerektiriyordu 🙂 ATR yüksek saatlerde verim alınıyordu. Bu dezavantajları yüzünden bıraktım. Şu anda çok farklı bir trade stratejisi üzerinde çalışıyorum. Yaklaşık iki aydır çeşitli denemeler yapıyorum. Giderek daha başarılı olmaya başladım. Umarım güzel sonuçlar alırım ve burada herkesle paylaşırım. 🙂


sunsan

Ben hive almak için önce paribu borsasına tl atıyorum oradanda tron alıp Binance'ye atıyorum. Binanceden Tron satıp usdt alıyorum. Onunla hive satın alıp doğrudan Hive Wallet cüzdanıma atıyorum. HBD bozdururken genellikle hive marketini kullanıyorum. Oradan hiçbir fee ücreti ödemeden yapabiliyorum. Hive tokenlerimi nakite dönüştürmek istediğimde ise, Binance borsasına hive yolluyorum. Ardından usdt yapıp, sonrasında tron trx yaparak paribu borsasına yolluyorum. Ordan da Türk lirasına çevirip banka hesabıma saniyesinde çekiyorum. Bu soru için @damla arkadaşıma teşekkür ederim.

bilginselcuk

Sorusu için @damla ya teşekkürler. Ben çok fazla change yapmıyorum. Çok fazla change hive/hbd wallet.hive den yapıyorum. Akabinde Binance üzerinden kalan işlemleri gerçekleştiriyorum.

oneplanet

Ben genellikle Hive cüzdanını kullanıyorum. Gelen HBD’leri ya save ya da Hive yaparak değerlendiriyorum. Şu ana kadar sadece bir kez deneme amaçlı hive cüzdandan binance’e Hive transfer ettim. Binance’den Hive cüzdana henüz Hive aktarmadım. Paribu borsasını da kullanıyorum ama Hive ile ilgili bir işlem yapmadım henüz bu borsada. Aslında en büyük sorunum pratik yapmamış olmam. Mesela hızlıca al-sat yaparak Hive’lerimi değerlendirmem yönünde tavsiyeler alıyorum ama henüz bunu başaramadım. Tezimi bitirdikten sonra yapacaklarım arasında bunlar da var. Listem baya kabardı 🙂 @damla soru için teşekkürler🌸

mukadder

Merhaba. Ben henüz hiçbir borsada işlem yapmadım. Sistemde gelişmek için Hive satmıyorum. Mümkün olduğunca da satmayı düşünmüyorum. Ama @damla nın stratejisini merak ettim. Soru için çok teşekkür ederim. Yeni alternatifleri öğrenmiş oldum.

passenger777

Merhabalar, ben hive alım satım işlemlerini genelde binance borsasından yapıyorum. Cüzdanımda biriktirdiğim hive coinlerimi binance borsasına aktarıyorum. Buradan da dolara çevirip bekletiyorum. Bir dolara yaklaştığımda yarısını bozuyorum. Cüzdanındaki hive coinlerin bazılarını da gücümü artırmak için market'i kullanıyorum. Eğer çok acil paraya ihtiyacım olduğumda Binance TR'yi devreye sokuyorum. Burada kalıcı olmak ve büyümek için bundan sonra Marketten Hive Power yapmaya daha fazla özen göstermeye çalışacağım. Soru için @damla hanıma teşekkür ederim.

baboz

Herkese merhaba! Ben Hive den önce Binance ve Binance TR uygulamalarını kullanıyordum. Hala kullanıyorum. Hive alım işlemini, Ecency uygulaması, Wallet kısmında, Hbd leri dönüştür talimatı vererek yapıyorum. Bir kez de olup olmadığını denemek için, buradaki Hive’i Binance’a gönderip, burada Usdt ye çevirdikten sonra, bu Usdt leri ne yaptım hatırlamıyorum. Ama ₺ ye çevirmedim. Zaten bunu bir deneme olarak yapmıştım. Binance Tr den daha önce ₺ ye çevirip parayı çekip çekemediğimi denediğim için bu aşamaya geçmedim. Tokenler için de Tribaldex üyeliği açmıştım. Bir kez de buraya girip, tokenleri Hive olarak Ecency hesabıma göndermiştim. Artık bunu da yapmıyorum. Ecency üzerinden, bütün tokenleri kilitliyorum. Kilitlenemeyenler de var. Onlar da kendi hallerinde orada duruyor. Zaten çok bi değerleri olduğunu sanmıyorum.

archatlas

Acikcasi daha alim satim islemi yapmadim ancak hazir piyasa biraz dusukken bu aralar biraz alim yapmayi dusunuyorum. Bir de %20 faiz getirili SBD var ki en cok ona kafam karisiyor. HBD fiyatini gercekten 1$ seviyesinde tutmayi iyi basariyorlar ki buyuk yakim sirasinda bile maksimum 80 centleri gordu sanirim. Bana epey umut veren bir durumdu bu. Zaman bulabilirsem gercekten bu konuya egilmeyi dusunuyorum. Dolara boyle faiz alabileceginiz her hangi bir yer yok sanirim. Genel manada Binance kullaniyorum ki gordugum kadari ile topluluk da Binance uzerinden islem yapiyor. Bu beni gercekten mutlu etti. Yeni bir Borsaya katilmak zorunda kalmayacagim.

dolunay18

Hekrese merhaba arkadaşlar. Bende hiç al sat işlemi yapmayı bilmiyorum, bi maddiyata ihtiyacım oldu oda @bilgin70 arkadaşımın yardımıyla çekim yaptım. Sorusu için @damla hanıma teşekkür ediyorum.

flsfserkan

Merhaba arkadaşlar. Bu sorunun bilgilenmek ve bilgilendirmek adına güzel bir soru olduğunu düşünüyorum. Bu nedenle @damla 'ya teşekkürler sunarım. Bu soruya cevabım bu konularda beni sürekli bilgilendirmeye çalışan @ahmetay ' ın verdiği cevabı verebilirim. Yani öncelikler gelen ödüllerdeki hbd leri hiveye çeviriyorum. Biriken hiveleri Binance uygulamasına aktarıyorum. Orada al sat işlemi yaparak hive sayımı artırmaya çalışıyorum.

Teşekkür ederiz...

Türkçe yazıları her daim destekleyen değerli witnesslarımız @emrebeyler ve @deathwing 'e sonsuz teşekkürler. 🌼 Witness oylarını vermeyen arkadaşlarımız varsa buradan oylarınızı vermenizi öneririz: https://wallet.hive.blog/~witnesses

Görseller için

ruen
'e, cent delegasyonları için
anadolu
'ya, etkinlik organizasyonları için
baycan
,
uzercanan
ve
sudefteri
'ne, doğum günü organizasyonları için
incublus
'a, Hive bağışları ve Türkçe yazılara destekleri için
emrebeyler
,
deathwing
,
muratkbesiroglu
,
ahmetay
,
stellify
,
passenger777
,
mehmetfix
,
wagner32
,
dusunenkalpp
,
mukadder
,
trouvaille
,
videoaddiction
,
crazygirl777
,
motivationrainn
,
benyamin
,
bilgin70
,
pinkfurby
,
oneplanet
,
kirazay
,
flsfserkan
,
ipexito
,
fetch
,
mttok
,
baboz
,
akkan
,
ezgicop
,
bilginhilal
,
bilginselcuk
,
snlbaskurt
,
sezermehmet
,
canser
,
sunsan
ve Trliste'yi destekleyen, etkinliklerimize katılan ve emek veren tüm üyelerimize teşekkür ederiz.

Etkinliklerimiz devam edecek, katılımlarınızı bekliyoruz. 🌼


Önceki Etkinliklerimizden...

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37


Sort:  

Bütün etkinliklerimiz güzel ama ben bu etkinliği ayrıca sevdim. Farklı al-sat yöntemlerimi öğrenmek güzeldi. Ara sıra bu posttan yararlanacağım.

Bilgilendirici cevaplara kapı açtığı için @damla'ya teşekkür ederim. :)

Hepimiz için bilgilendirici bir etkinlik oldu. Bir sürü farklı sistem ve yöntem olduğunu öğrenmek güzel. Çünkü tek bir sisteme bağlı kalmak, bazen kar edemediğimiz halde veya daha düşük karlar etsek de bizi o sisteme bağımlı kılabiliyor. Herkese teşekkürler..

Çok faydalı bir etkinlik olmuş. Buradaki cevaplardan fazlasıyla faydalanacağımızı düşünüyorum.

Hem bilgilendirici hem öğretici bir etkinlik oldu katılan cevap veren destek olan bütün hıve TR ailesine en içten teşekkürlerimi sunarım🥳❤️