Hive TR En'lerini Seçtik 🎈🎈🎈 - Trliste Soru-Cevap Etkinliği #52

in Hive TRlast year (edited)

Güzel bir Pazar günününden herkese selamlar, sevgiler ve saygılar. Trliste'nin en eğlenceli etkinliklerinden birini yaptık. Hive TR en'lerimizi seçtik. Keyifli bir etkinlikti. Sorusu için Serkan arkadaşımıza teşekkür ederiz. 🌼

4 Ocak günü çok sevdiğimiz @sudefteri arkadaşımızın Hive yıl dönümüydü. Hive doğum günün kutlu olsun @sudefteri. Dileriz 2023 sana mutluluklar, neşeli ve güzel günler getirir. Hep beraber nice güzel yıllara. 🎂

Bu güzel görsel için @mukadder arkadaşımıza teşekkür ederiz.

Serkan Arkadaşımızın Sorusu


@flsfserkan

HiveTr Topluluğu olarak bir ödül töreni düzenlense ve bu ödül töreninde HiveTr'nin En'lerinin belirlenmesi için oy kullansanız kim için hangi en tabirini uygun görürdünüz?


Ve İşte Cevaplarımız

sunsan

Yine harika bir soru ile yeni yılın ilk etkinliğini açıyoruz. Bu soru için @flsfserkan arkadaşımıza teşekkür ederim. Sanırım bu soru için aklımda net olarak birisi var. Doğa resimleri ve güzel anlatımı ile bizlere duyguyu hissettiren, aynı zamanda kaliteli paylaşımları ile "Doğa Gezgini" tabirini kullandığım Sedat @bilgin70 arkadaşımızdan yana oyumu kullanmak istiyorum.

wagner32

Hive TR Topluluğumuzun bana göre enleri şöyle:

En fedakar: @damla
En dostane: @passenger777
En içici: @baboz
En bonkör: @emrebeyler @Deathwing
En gezgin: @bilgin70
En çalışkan: @Incublus
En psikopat kahveci(benden sonra): @baycan
En kitapsever: @sudefteri
En yardımsever: @ahmetay
En oyunsever: @mehmetfix
En pozitif: @uzercanan
Yılın ilk en güzel sorusunu soran: @flsfserkan

Şimdilik aklıma gelenler bu kadar. Aklıma geldikçe eklemeye çalışacağım. Sağlıcakla kalın...


Hephaestus

Burda iyi niyetiyle hem kendini hem de toplulugu ileri tasimaya çalışan, süreklilik gösteren herkes bana göre EN'dir.

sezermehmet

Yeni yılın ilk sorusu bomba gibi bir soru olmuş. Sorusu için @flsfserkan arkadaşımıza teşekkür ediyorum. Tanıdığım kadarıyla cevaplamak istiyorum bu soruyu. En çalışkan olarak @damla hanımı seçmek istiyorum. Çünkü o kadar insanla uğraşması çok zor. Bu konuda iyi uğraşıyor ve iyi yetişiyor. En komiği olarak @bilgin70 demek istiyorum. Onun bu özelliği çok ortaya çıkmasa da gerçekte çok komiktir. En yorgun olarak @bilginselcuk demek istiyorum. Günlük hayattaki işi sebebiyle baya yoğun birisi. En istikrarlı olarak @doganhilal demek istiyorum. İstikrarına hayran kaldım. Sürekli aktif ve bi şeyler yapmaya çalışıyor. En pozitif kişi olarak ise @Incublus demek istiyorum. Grupta konuşmaları pozitif yönde eleştirileri ise yapıcı yönde. En sportif ise yeni üyelerimizden @catlovers olarak değerlendirmek istiyorum. Aklıma gelenler bu kadar şimdilik.

dgngülsüm

Yeni yılda eğlenceli sorusu için @flsfserkan arkadaşıma öncelikle teşekkür ediyorum. Daha bu platformda yeni olduğum için herkesi çok fazla tanıyamadım fakat tanıdığım kadarıyla bana göre enler şu şekilde:
En yardımsever: @damla
En yemekçi: @kirazay
En keyfine düşkün: @baboz
En cömert: @emrebeyler
En şanssız: @bilginselcuk
En hareketli: @bilgin70
En istikrarlı: @doganhilal
En okurumuz: @sudefteri

Tanıdığım kadarıyla bana bu şekildeymiş gibi geldi. Zamanla çok daha iyi tanıyacağım 🌸😄


mehmetfix

Hive TR topluluğumuzda bana göre 2022' nin Enleri:

En yardımsever: @damla
En vefalı: @baycan
En iyi fotoğraf çeken: @bilgin70
En iyi yazar: @muratkbesiroglu, @damla, @sudefteri
En aktifler: @damla ve @incublus
En gözlemci: @barika
En eğlenmeyi bilen: @baboz
En düşünceli: @flsfserkan
En gezginler: @akkann, @bilginselcuk ve @bilginhilal
En iyi analizci: @ipexito, @sudefteri


passenger777

Saygıdeğer, Yöneticilerim, Sevgili Yol Arkadaşlarım, Sosyal platform devi Hive’nin katkılarıyla, @trliste yazarlık ve iletişim çağdaşlığı kişi ödüllerine hepiniz hoş geldiniz. Yazarlık, yüreğinizde biriktirdiğiniz ve ruhunuzda canlandırdığınız hikayelerin kaleme dökülmesidir. Hikayelerimizle, göremediğiniz bir kişiyi iç dünyamıza davet ederek paylaşmayı ve yardımlaşmayı amaçlıyoruz. Hayallerimizi ve umutlarımızı gerçeğe dönüştüren Hive sayesinde de dünyayı geziyoruz. Bu gece enlerini belirleyeceğimiz @trliste üyelerimizin burada bu heyecanı yaşayacak olmaları bizleri çok mutlu ediyor. Şimdi vakit kaybetmeden ödüllerimize geçelim.

EN Dikkatli EN Fedakar EN Akıllı : @damla Gerekli gördüğü yerlerde anında müdahale eden, yardımını esirgemeyen, üyeleri aktifleştiren, bilgisini ve deneyimini farklı bakış açılarıyla akıllıca kullanan @damla hanıma bu ödülü layık gördüm.
EN Çalışkan EN Disiplinli : @Incublus Kısa zamanda kendini çok hızlı geliştiren ve yeni gelişmeleri yakından takip ederek kendini yenilenen arkadaşımızın, gelecek planlarını gerçekleşmesini de en çok isteyenler arasındayım. Emeğini hak ediyor.
EN Dürüst EN Dostane : @wagner32 İçindeki sıcacık kalbi, dışa da yansıyor. Yola çıkıp yanımda güven hissettiren insanlar vardır ya; @wagner32 arkadaşımız da bana o hissi uyandırıyor.
EN Masum EN Sevecen EN İdealist: @sudefteri Yazıları okurken o kadar çok şey öğreniyorum ki; sanki yeni bir davranışla, yeni bir kişilikle tanışıyor gibi oluyorum. Bizim hiç giremediğimiz farklı bir yoldan yürüyor. İnsanlara olan yaklaşımları o kadar sevecen ki karşılıklı oturup insanın sohbet edesi geliyor.
EN Pratik Zekalı: @baboz Olaylara olan farklı bakış tarzı ve kimsenin aklına gelmeyen düşüncelerini, mizahını da ekleyerek söyleyen arkadaşım seni takdir ediyorum.
EN İleri Görüşlü: @muratkbesiroglu
EN İstanbullu En Oyunseven: @mehmetfix
EN Paylaşımcı: @ahmetay
EN Sakin ve EN Güleryüzlü: @uzercanan
EN Patron: @emrebeyler, @Deathwing
EN Güzel Tanıtıcı : @bilgin70
EN İş Bitirici ve EN İyi Toparlayan: @mukadder Antalya’ da olmasına rağmen görüşemediğin arkadaşım @mukadder’in zaman zaman yaptığı konuşmalarını okudukça özlendiğini hissediyorum. Bazen o kadar iyi toparlayıcı rolü üstleniyor ki; herkesi yoluna takıp, peşinden götürüyor.
EN Sadık EN Hoşgörülü: @doganhilal
En Mütevazi : @bilginselcuk
EN Öğretici: @ezgicop , @oneplanet
EN Şefkatli : @kirazay
EN Babacı: @sezermehmet, @sunsan
EN Usta: @dolunay18
EN Sportif: @catslovers
EN Umutlu : @ipexito
EN Sakin: @bilginhilal
EN iyi Arkadaş: @gokturk70
EN Hayvansever: @baycan
EN Güzel Soru: @flsfserkan

Bunların dışında çok fazla tanımadığım için yanlış bir şey yazmak istemeğim kişiler de var. Onları unutmadım. @mttok, @catlovers , @pinkfurby , @videoaddiction, @canser , @princeofbeyhive, @sandra11 , @snlbaskurt, @dusunenkalpp. Bu arkadaşlarımızın da yüreklerinde sevgi, saygı ve yardımsever ruhlarının olduğunu düşünüyorum. Son olarak sürçülisan etmeden kendimi de, EN Doğasever:@passenger777 olarak görüyorum.

damla

Güzel ve eğlenceli sorusu için Serkan'a teşekkür ederim. Benim Hive TR En'lerim şu şekilde:

Birkaç kişi kaldı farkındayım. Bir dahaki etkinliklere artık 🙂


İpexito

Oldukça keyifli bir soru olmuş, teşekkürler @flsfserkan . Paylaştıkları postlardan yola çıkarak yapabileceğim liste aşağıdaki gibi olurdu.

Bence en yardım sever @damla
En doğa sever @passenger777
En oyun sever @Incublus
En akademik @oneplanet
En iyi bloggerlardan @baycan
En iyi alemcilerden @baboz
En meşgul @ezgiyagmurg
En iyi analizci @videoaddiction ve @mehmetfix
En çok gezen de ben kendim @ipexito


baboz

Herkese merhaba, çok güzel bir soruyla daha karşı karşıyayız. En, olduğunda, birden fazla kişi yazılır mı yazılmaz mı konusunda emin olamadığım için soruyu hemen cevaplayamadım. Çünkü bazı arkadaşlarım arasında, seçim yapmakta zorlandım. Hala emin olmamakla birlikte, yazılmış örnekleri olduğu için ben de yazmaya karar verdim. Şöyle ki;

En lider: @damla çünkü grupta bir kriz ya da sorun olduğunda, çözüme kavuşturma konusunda hızlı ve iyi. Bir liderden beklenen budur; kriz yönetimi.

En hamarat: @baycan & @kirazay ikisinin de yemek konusunda, çok iyi ve ilgili olduklarını düşünüyorum. Çünkü yemek yapmayı bir iş olarak değil, bir hobi olarak görüyorlar.

En çalışkan: @bilgin70 yaz boyu, köydeki birçok işi tek başına yaptı neredeyse. Sürekli bir hareket halinde. Aynı zamanda, gittiği her yere çay ekipmanlarını da taşıyor. Bu da nerden baksan ağır bir iş.

En araştırmacı: @Incublus sürekli bir araştırma halinde. Kendisiyle ilgili olmayan şeyleri bile, ilgili kişilerden daha fazla araştırıyor. Soru işaretleriyle düşman gibi. 😂

En kaşif: @passenger777 ve @bilginselcuk ikisi de sürekli ilginç ve bilinmesi kaynaklar üzerinden araştırarak neredeyse mümkün olmayan yerleri buluyorlar. Doğada, doğayı koklayarak, aradıkları yerin kokusunu keşfediyorlar sanırım. İlginç bir özellikleri var. 😂

En finansal: @anadolu ve @ahmetay ikisi de özellikle, kripto piyasasına hakim. Kripto piyasası tabirinin doğru olduğundan bile emin olmayan birisi olarak, yazdıkları ve yaptıklarını ağzım açık okuyorum. Gene de pek bir şey anlamıyorum.😂
En yazar: @muratkbesiroglu ve @sudefteri her ikisinin de yazılarını okumak çok keyifli. sudefteri’nin yazılarında, sık sık kendimden bir şeyler görüyorum. Zaten insanın sanata ilgisi bu yüzden değil midir? Kendisini bulmak. muratbesiroğlu’nun bugün bir yazısını okudum. Hiç anlamadığım bir oyunla ilgiliydi yazı. Okurken çok keyif aldım. Böyle yazmanın bir sırrı olmalı ama ne?

En romantik: @mehmetfix ve @princeofbeyhive ikisi de psikoloji konusunda çok hassaslar. Yazılarında, sık sık duygularından bahsediyorlar. Bu yemek yazısı da olsa, oyun yazısı da olsa böyle.

En yatırımcı: @sunsan ve @sezermehmet ikisi de köşeyi döndü dönecekler. Çok yakında bu tarz haberler bekliyorum. Sürekli yeni bir yatırım yöntemi arayışı içerisindeler. Umarım beklediğim haberleri ikisinden de alırım.

En karizmatik: @emrebeyler ara ara yaptığı çıkışları süper. Sanırım ara ara olması onu karizmatik kılıyor.

En net: @Deathwing olaylara bakış açısı çok açık ve anlatımı açıklayıcı.

En samimi: @wagner32 bana dostum diye hitap ediyor. Üstelik kendisi trlistemiz deyiminin mucidi. 😂

Yazı uzadığı için kafam durdu. Muhtemelen paylaştıktan sonra tühh diyeceğim, unuttuğum isimleri hatırlayacağım. Ondan önce, kendime de bir çuvaldız batırıp, kendimi en ayyaş olarak ilan ediyorum. 😂


princeofbeyhive

Herkese selam. Yanıtlaması zevkli bir soru gelmiş. Yeni yıla böyle bir soruyla başlamak ne hoş. Unuttuklarım olursa ki illaki olacaktır. Şimdiden sorrrryyy. Benim enlerim bu şekilde :
En iyi fotoğrafçı: @flsfserkan
En gezgin : @bilginselcuk
En hiperaktif : @bilgin70
En eğlenceli : @motivationrainn
En keyifçi : @baboz
En sakin : @passenger777
En anaç : @damla
En iyi gözlemci: @sudefteri
En lider ruhlu : @Deathwing
En cömert : @emrebeyler
En blogger : @ipexito
En girişken : @anadolu

bilginselcuk

Bu değişik soru için @flsfserkan arkadaşa teşekkürler ediyorum. Bu soruyu yanıtlamak biraz zor olacak. Nedenine gelirsek sadece bu platform üzerinden yazdığı yazılarla yada çektiği fotoğraflarla bir kişiyi tanıma imkanımız düşüyor. Ama yapılan yorumlar ve discord üzerinden yapılan sohbetler doğrultusunda biraz bilgi sahibi oluyoruz. Gerçi burada ki insanların bir çoğunu memleketten tanıyorum. Neyse çok uzattım gelelim 'EN' lere.

Gezmeyi EN çok seven @doganhilal
İçmeyi EN çok seven @baboz
Keşfetmeyi EN çok seven @passenger777
Yardım etmeyi EN çok seven @damla
Kafası EN rahat @ahmetay
Çalışmayı EN çok seven @dolunay18
EN hızlı konuşan @bilgin70
Her ortamın nüansını EN rahat yakalayan @baycan
EN bonkör @anadolu @emrebeyler
EN kuralcı @flsfserkan

Arkadaşlar eğer yanlış birşey düşüncem varsa sizlerden özür dilerim. Anlayışınız için teşekkürler. 🤭


ahmetay

Herkese merhaba. Bir çok arkadaşın Enler Listesinde ismimi görmek beni mutlu etti. Listesinde yer veren herkese teşekkür ederim. Uygun gördükleri sıfatları da çok beğendim. Ben de bu etkinliğe katılmak istiyorum. Ama kim ne konuda "en"dir pek bir fikrim yok. Aklıma gelenleri yazacağım. 😀

En lider @damla
En anaç @baycan
En yazar @sudefteri
En oyuncu @mehmetfix
En aşçı @princeofbeyhive ve @kirazay
En akademik @muratkbesiroglu
En finansal @anadolu
En metafizik @uzercanan
En seyyah @passenger777
En bonkör @emrebeyler
En doğal @wagner32
En yazılımcı @Deathwing
En istikrarlı @flsfserkan ve @baboz
En aktif @bilgin70
En çalışkan @Incublus
En ilgili @doganhilal
En doğal @sezermehmet
En mükemmeliyetçi(benden sonra) @snlbaskurt

Kendinize ve kovanınıza iyi bakın. 😀😀😀


mukadder

Ladies and Gentlemen..🥰 2023 yılı TRLİSTE yılın enlerini sunmaktan onur ve gurur duyuyorum.

En cömert ve destekçi bu senede değimişiyor ve @emrebeyler ve @Deathwing oluyor.
En çalışkan ve sabırlı ödülü yine yeniden @damla ya gidiyor.
En finansman @anadolu .
En istikrarlı @videoaddiction.
En iyi çıkış yapanı @Incublus.
En iyi yazar @muratkbesiroglu.
En Çok gezen @bilgin70.
En çok kaşif ve her zaman eğitmen @passenger777 .
En keyifçi @baboz .
En naif @dusunenkalpp .
En iyi tanıtım yazısı @akkann .
En düşünceli ve arabulucu @baycan .
En su gibi sade ve güzel yazarı @sudefteri .
En yardımcı @mehmetfix.
En lezzetli @princeofbeyhive .
En çakraları açık ve pozitif @uzercanan .
En sakin ve uyumlu @wagner32 .
En baba @sezermehmet .
En devamlı @mttok .
En disiplinli @flsfserkan .
En çok adapte olan @doganhilal .
En iyi çıkış yapan yeni üye @catlovers ve @bilginselcuk .

Ve yılın en iyi çıkış yapan hive Topluluğu Hivetr ve Trliste.

bilgin70

Sorusu için @flsfserkan ve listesinde bana yer veren arkadaşlara teşekkür ederim. İyi geceler 🌼

En iyi teknik direktör @damla
En bonkör @emrebeyler
En trader @anadolu
En sakin ve gerçekçi @ahmetay
En iyi yazılımcı @Deathwing
En iyi yorum yapan @passenger777
En iyi yazar @muratkbesiroglu
En güçlü ve en sempatik @pinkfurby
En iyi anne @kirazay ve @baycan
En iyi borsacı @sezermehmet
En iyi oyuncu @mehmetfix
En pozitif @Incublus
En iyi aşçı @canser , @sandra11 , @princeofbeyhive
En iyi öğretmen @ezgicop
En atletik @mttok
En iyi yazar @akkann
En iyi dost @bilginselcuk , @doganhilal
En iyi kanka @flsfserkan , @dolunay18 , @gokturk70
En üretken @catlovers , @mukadder
En iyi analizci @sudefteri
En iyi sakallı @baboz
En iyi tez hazırlayan @oneplanet
En hızlı kendini geliştiren @Incublus , @sunsan
En neşeli @wagner32
En girişimci @barika

Son olarak en çok sevdiğim @trlistemiz

Incublus

En kaliteli yazılımcı: @Deathwing @emrebeyler
En fedakar: @damla
En özgün: @sudefteri
En iyi trader: @anadolu
En iyi yazar: @muratkbesiroglu
En aktif: @doganhilal
En yardımsever: @ahmetay
En oyuncu(benden sonra): @mehmetfix
En sağlam içen: @baboz
En iyi fotoğraf çeken: @passenger777
En çok gezen: @bilgin70
En iyi çıkış yapan: @catlovers
En güzel: @ezgicop 🌹
En çok çalışan: @oneplanet
En şanssız: @bilginselcuk
En güçlü: @pinkfurby
En iyi aşçı: @kirazay
En işkolik: @mukadder
En farklı postlar paylaşan: @ipexito
En güzel yorum yapan: @wagner32
En iyi eğitimci: @sezermehmet

doganhilal

Herkese merhaba TrListe ailem. Bu güzel etkinlik sorusu için @flsfserkan arkadaşıma teşekkür ediyorum. En son böyle bir etkinliği ilkokul 5. sınıfta yapmıştık. O günden kalma fon müzikli duygusal bir videomuzda var.🥲 Soruyu ve arkadaşlarımızın verdiği cevapları okuyunca o günler aklıma geldi.👩‍🎓🏫

Şimdi gelelim benim EN'ler listeme.✨💫

Sabrıyla ve zekasıyla takdir ettiğim, En İyi Lider: @damla 👩🏻‍💼 🌼 (yardımların dolayı teşekkür ederim)

Yazılarından ve paylaşımlarından gözlemlediğim kadarıyla, En Güzel Okur: @sudefteri 📚

Paylaşımlarından ve etkinlik cevaplarından gördüğüm kadarıyla, En İyi Yazar ve Gezer: @passenger777 (oldukça sanatsal yazılar ve hayalperest yazılar👌🏻) 📖🖋️
Yaptığı yemek paylaşımlarından, En İyi Şef: @kirazay 👩‍🍳
Discord sohbetlerinden ve paylaşımlarından gördüğüm kadarıyla, En Genç Ruhlu: @mukadder 🌱🧑

Sponsorlukları ve hive değişim teklifleriyle, En Bonkör: @emrebeyler 🪙💸
En Yardımsever, En İyi Analizci : @mehmetfix 🎮

En İyi Uyum Sağlayan: @sandra11 (Türkçe'yi benden iyi yazıyor,😃👌🏻✨💫 özellikle Ermenek sevgisini ve tarif yazıları çok çok güzel) 🍱

Öğrencileri ile keyifli paylaşımlarını gördüğüm için, En Sempatik Öğretmen: @mttok 👨🏻‍🎓
En Gelişimci ve Zeki: @deatwing ( discord sohbetlerinden bu sonucu çıkardım)🧠

En İstikrarlı ve Yetenekli: @Incublus (kendini çok güzel geliştiriyor, gerçekten takdir edilesi👌🏻)🪙

En sportif ve Dünyanın En Güzel, En İyi Mardeşi: @catlovers ♥️

En Kampçı, Yardımsever ve Tatlı Sever de tabiki kankamız @bilgin70🏕️⛺🍩🥞
En İyi Tahminci ve En Sempatik: @baycan (hive'nin düşüşünden önce çok yerinde ve tespitler yapmıştı, bu aralar kendisini göremiyoruz umarım sıkıntılarını bir an önce giderir ve kendini daha fazla özletmez)🌼🌻🌻💐💐💮🌸🌹

Oğluna ve ailesine sevgisinden ve sohbetlerde ki samimiyetinden dolayı, En Babacan: @sezermehmet ✨💫🎅
Çok tanımasamda mesajlarından okunduğum kadarıyla, En Şirin: @tugce
Paylaşımlarından gördüğüm kadarıyla arkadaşlarına kıymet verdiğini düşündüğüm için, En Arkadaş Canlısı: @canser r 💁💁🏻‍♀️

Ailesi için yaptığı yatırımları ve minik kızıyla geçirdiği zamanlardan okuduğum kadarıyla, En Yatırımcı Baba: @sunsan💲💵👝

Bol bol inceleme yazıları paylaştığı için, En İyi Gözlemci: @barika
Arkadaşlarıyla, kız arkadaşıyla, edindiği yabancı arkadaşlarla geçirdiği keyifli vakitlerden dolayı, En Alemci: @baboz 🥃🥳🪅
Samimi, keyifli sohbetleriyle gruba renk atan, En Neşeli: @wagner32🥳🪅
Tam olarak emin olmamakla birlikte grubun en genci olduğunu tahmin ettiğim ve sempatikliğiyle, En Renkli Kişilik: @princeofbeyhive 💫
Faydalı kripto paylaşımlarından ve net problem çözme yeteneğinden dolayı, En Analitik Kişi: @ahmetay 📊
En iyi Analizceler/Traderlar: @anadolu, @Deathwing , @emrebeyler. 📈📉
Yaptığımız sohbetlerden kitap yazdığını öğrendiğim için, En İyi Yazar: @muratkbesiroglu
En Tatlı Öğretmen: @ezgicop 👩‍🏫
Paylaşımlarında ki akıcı ve içten yazılarıyla Kalemi En Kuvvetli: @akkann🖊️

En İyi İçerik Üreticisi: @flsfserkan
En Çalışkan: @dolunay18
En Güzel Nişanlı: @ipexito ( düğününü yaptığı haberini de alırız inşallah)😊👰💒

Kendimi ise, En Çay Sever: @doganhilal ilan ediyorum☕🫖
Ve tabiki assolistler en son gelir misali, En İyi ve Tek Hayat Arkadaşı: @bilginselcuk🤍♥️💛


ezgicop

Her ne kadar çok iletişimde olamasam da gözlemlediğim kadarıyla;
En sorumluluk bilincine sahip:@damla🌸
En cömert:@emrebeyler 💯
En alemci:@baboz💫
En yaratıcı:@sudefteri ☀️
En iyi fotoğrafçı:@passenger777
En gökkuşağı 🌈:@princeofbeyhive
En iyi baba: @sezermehmet👪
En sportwoman :@catlovers💪🏻
En iyi yazar : @ezgicop 🙄
En gezgin:@bilgin70🏃
Son olarak da En zeki (and handsome for me): @Incublus ♥️

dusunenkalpp

Okuması keyifli güzel bir soru teşekkürler @flsfserkan trliste'nin değerli ahalisi hepinize selam olsun. Benim için herbir üye -En ile başlayan bütün güzel cümlelerin birçoğunu içerisinde barindiyor. Zaten öyle olmasaydı burada olmazdı.Yukarıda yazılan bütün güzel enlerle dolu çok güzel tesbitler cümleleri keyifle okudum ve bende aynı duyguları paylaşıyorum. Hive'in En güzel ailesi trliste'nin üye olduğum için kendimi şanslı hissediyorum iyiki varsınız.🤗🇹🇷⭐🌙

sudefteri

En lider. Evin (HiveTR) direği. Yokluğu hissedilen ve yeri dolmayan, özverili. Mutlu olmayı en çok hak edenlerden biri. Ayrıca çok güzel gezi yazıları var, kalemi güçlü. Gerçek hayatta da tanımak isteyeceğim, vefakar ve dost insan: @damla

En içi dışı bir. Her daim parıldayan gözleriyle ve sıcacık gülümsemesiyle kalpleri kazanan iyilik meleği. 25 yaşında zamanı durdurmuş bir güzel: @baycan

En pozitif ve enerji dolu. Onunla konuşunca tüm dert ve sıkıntıların, uçan balon gibi gökyüzüne uzaklaştığını hissedersiniz. Mucize onun ismiyle anılır. En sevdiğim şarkıyı hatırlatan ve en güzel saçlara sahip biri: @uzercanan

Dost meclislerinin en aranan adamı. Hoşsohbet ve samimi. Kitap sohbetleri yapmak isteyeceğim biri: @baboz

En duygusal ve romantik aşçı. Yemek tariflerinin arasına sıkıştırdığı, hayatından ve kendinden bahsettiği satırları okumak çok keyifli. Buraya renk katan biri: @princeofbeyhive

En ünlü yazar. Bilim kurgu metinleri bana sevdiren, cömert ve karizmatik biri: @muratkbesiroglu

En kafadar. Onunla bir kafede buluşsak daha önceden tanıyormuş hissini duyacağıma eminim. Sevdiğim bir arkadaşımı hatırlatıyor bana. Sohbeti tatlı biri: @mukadder
En gezgin. Doğanın binbir rengini bir fotoğraf karesine sığdıran biri, anlatımı da hoş: @bilgin70

En sinemasever ve oyuncu. Dizi/film yazılarında buluşup sohbet ettiğimiz ve sevdiğimiz filmleri önerdiğimiz yorumlaşmalar çok hoşuma gidiyor. Temiz bir insan: @mehmetfix

En çiçeği burnunda anne: @motivationrainn

En çalışkan öğrenci. Asansör pozlarıyla meşhur, yüzünden gülümseme eksik olmayan biri: @oneplanet

Tam bir doğa aşığı. Yeni yerler keşfedip bizimle paylaşırken duygusal cümleler kurmayı ve kalplere dokunmayı da ihmal etmeyen biri: @passenger777

En istikrarlı. Her daim burada var olan ve bunu hissettiren biri: @videoaddiction

En mütevazı. Gönül Dağı dizisi tutkunu. (Ben Dilek'ten sonra izlemeyi bıraksam da sevenlerini görmek güzel.) Bu toprakların insanı: @dusunenkalpp

En sportif ve kedisever: @catlovers

En kripto uzmanı. Bana çok uzak bir alan gibi gelse de yazılarını keyifle okuduğum biri, her daim destekçi: @anadolu

En uyumlu ve sempatik. Sessiz ama bizden biri: @sandra11

En sakin. Sanki grubun en huzurlu kişisi: @ahmetay

En iyi öğretmen. Öğrencilerine kütüphâne kurup onlara küçük yaşlarda kitap sevgisi kazandıran biri. Güzel de yazıyor: @akkann

En iyi çıkış yapan, en araştırmacı. Sanki en baştan beri buradaymış gibi. Kendini kısa sürede geliştiren ve destek olmaktan çekinmeyen biri: @Incublus

En aşık çift: @ezgicop ve @Incublus

En bonkör: @emrebeyler & @Deathwing

En güzel. İçinin güzelliği yüzüne yansıyan, umutlu ve çok güçlü biri: @pinkfurby
En kahvesever. Kahve çekirdeği sever mi demeliydim acaba? :) Bu yüzden o meşhur listenin lideri. 'Veni Vidi Narravi' serisini okumayı sevdiğim, etrafa neşe saçan, dost insan: @wagner32

En sıcakkanlı, arkadaş canlısı. Ortamın enerji kaynağı. Görmeden sevdiğim ve bir demlik çay eşliğinde saatlerce sohbet edebileceğime inandığım biri. Ayrıca çay deyince akla ilk gelenlerden: @doganhilal


akkann

Merhaba, Cevap vermesi keyifli bir soru olmuş. Birbirimizi ne kadar tanıdığımıza dair güzel bir test sorusu aynı zamanda. @flsfserkan'a teşekkür ederim. 🙂

Enleri seçmek bana daima zor gelmiştir. Çünkü insanın kendisi başlı başına "en"dir! Hayat denen yolculukta gösterdiğimiz direnişler bu "en"i çeşitlendirir, ona farklı isimler bulur. O nedenle mücadele kelimesi "en"lerimize isim verme gücünü elinde taşır. Canı acıdığında, tırnakları kanadığında bile yola devam eden, özünde var olan "en" e ulaşmak için savaşan insanlar...

Kendi listemi oluştururken elimde olan tek şey buradaki yazılanlar veya oluşturulan içerikler olacak. Hakkında yeterince fikir edinemediğim bazı değerli üyelerimize bu nedenle bu listede tek tek yer veremeyeceğim. Fakat en güzel "en" ödülünün içinde onlar da yer alıyor.

En gelişime açık ve yardımsever topluluk: HiveTR

En yardımsever savaşçı: @damla
Bu savaşı bazen kendiyle -migren vs.- bazen bizimle verdi. Ama verdiği her savaşta bir iyilik, bir gelişim fikri vardı.

En gölge lider: @emrebeyler
Gerektiği zaman ortaya çıktı hep. Küçük tespitleri ve esprileri ile renk katıp gitti. Uzun süre gözükmediği zamanlarda bile hepimiz onun desteğini ve yol göstericiliğini hissediyorduk.

En erken uyarı ışığı: @anadolu
Yaptığı gözlemler ile güzel bir uyarıcı oldu. Tedbirler almamızı ya da yol haritamızı yeniden düzenlememizi sağladı. Teşekkürler.

@En mantıksal rehber: @Deathwing
Kullandığı kavramlar kimimize yabancı gelse de verdiği tavsiyelerdeki mantığı anladık. Bir satranç oyuncusu gibi her hamlesini belli bir mantıkla yapıyor.

En toparlayıcı ve destekleyici rehber: @ahmetay
Toplulukta bir şeylerin ters gitmeye başladığını onun içeriklerinden anlamanız mümkün. Ve tekrar toparlanmak gerektiğinde destekleyen kişiler arasında onu da görebilirisiniz. Desteklemek onun bir kişilik özelliği.

En gelişim canavarı: @Incublus
Bu en konusunda anket yapsak açık ara birinci olurdu. Birinci olabileceği bir diğer anket konusu ise başkalarının gelişimine destek vermekle ilgili olurdu... Bu platformda beş yıl içinde oldukça iyi bir seviyeye çıkabilir. Onu iyi yerlerde görmeyi çok isterim. Hak ediyor.

En tükenmez kalem: @sudefteri
Suya yazılan düşünceler kaybolmaz. Sonsuz bir döngü içinde yükselip alçalır! Seçtiği isim yetiyor sanatsal inceliğini, detaycılığını anlatmaya. Kıvrak bir zekadan dökülen o keyifli satırları okumak insana iyi geliyor.

En iyi anne adayı: @motivationrainn
En uluslararası: @oneplanet
En komik: @baboz
En fedakar anne: @baycan
En becerikli usta: @benyamin @dolunay18
En yenilikçi: @bilgin70
En gezgin romantik çift: @bilginselcuk @doganhilal
En iyi aşçı: @princeofbeyhive @canser @kirazay
En geleneksel: @dusunenkalpp @barika
En hayal gücü yüksek: @flsfserkan
En yardımsever: @mehmetfix @gokturk70
En kıvrak zeka: @wagner32 @mukadder @baboz
En kurgucu kalem: @muratkbesiroglu
En disiplinli: @ezgicop @passenger777 @videoaddiction @catlovers
En girişken: @sunsan
En olumlu: @uzercanan
En iyi gezgin: @snlbaskurt
En iyi baba: @sezermehmet
En uyum sağlayan: @sandra11
En güçlü: @mttok


Bu güzel kek için @bilgin70 arkadaşımıza teşekkür ederiz 🌼



Teşekkür ederiz...

Türkçe yazıları her daim destekleyen değerli witnesslarımız @emrebeyler ve @deathwing 'e sonsuz teşekkürler. 🌼 Witness oylarını vermeyen arkadaşlarımız varsa buradan oylarınızı vermenizi öneririz: https://wallet.hive.blog/~witnesses

Cent delegasyonları için

anadolu
'ya, etkinlik organizasyonları için
baycan
,
uzercanan
ve
sudefteri
'ne, doğum günü ve HPUD organizasyonları için
incublus
'a, trail kontrolleri için
ahmetay
'a, aktiflik kontrolleri için
bilginhilal
'e, yorum kontrolleri için
kirazay
'a, hesap güvenlik kontrolleri için
mehmetfix
'e, Türkçe yazılara destekleri için
emrebeyler
,
deathwing
,
muratkbesiroglu
,
passenger777
,
wagner32
,
princeofbeyhive
,
dusunenkalpp
,
mukadder
,
videoaddiction
,
motivationrainn
,
benyamin
,
bilgin70
,
pinkfurby
,
oneplanet
,
flsfserkan
,
ipexito
,
fetch
,
kedi
,
mttok
,
baboz
,
akkan
,
ezgicop
,
bilginselcuk
,
snlbaskurt
,
sezermehmet
,
canser
,
sunsan
,
barika
,
catslovers
,
sandra11
ve Trliste'yi destekleyen, etkinliklerimize katılan ve emek veren tüm üyelerimize teşekkür ederiz.

Etkinliklerimiz devam edecek, katılımlarınızı bekliyoruz. 🌼


Önceki Etkinliklerimizden...

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51


Sort:  

Herkese çok ama çok teşekkür ederim. Beni bu şekilde görmeniz kendimi daha güçlü hissetmeme neden oluyor. Herkesin emeğine sağlık. ❤️

Güzel sözlerin için teşekkür ederim 🙏@sudefteri

Rica ederim. 🌼

 last year (edited) 

Bence en aktif, en güzel ve en eğlenceli etkinlikti bu etkinlik. Hive'nin en güzel topluluğuna da böyle güzel soru ve cevaplar yakışırdı. :)

Bu arada Hive doğum günün kutlu olsun @sudefteri :)

Tekrar teşekkür ederim ve beni andığın için de. 📚🤗

Yaa ben yeni gördüm bu etkinliği. Çok eğlenceli olmuş. Beni de yazanlara teşekkür ederim 🤗🌸

Beni en iyi yazar olarak niteleyen tüm arkadaşlarıma teşekkur ederim. Yavaş yavaş ögreniyorum yazmayı, 5-10 yıla kadar olur bu iş 😂

Çok eğlenceli bir etkinlikti. Katılım da bir o kadar fazlaydı. Ama beklediğim kişilerin de yazmasını çok isterdim..

İsmimi görmekten mutlu oldum, beni de dahil eden tüm arkadaşlarıma kalpten teşekkür ederim 🎈

4 Ocak günü çok sevdiğimiz @sudefteri arkadaşımızın Hive yıl dönümüydü. Hive doğum günün kutlu olsun @sudefteri. Dileriz 2023 sana mutluluklar, neşeli ve güzel günler getirir. Hep beraber nice güzel yıllara. 🎂

Vefakar ve sevgili @damla vee @trliste'mize çoooook teşekkürler. 💕
İkiniz de iyi ki varsınız ve daha nice yıllar hep birlikte olmak dileğiyle. 🎆🎈

Bu etkinlikte katılım çok aktifti. Hızlı ve güzel cevapları okumak çok keyifli. Hakkımda yazılanları okumak beni çok sevindirdi. Herkese çok teşekkür ediyorum. 🙏
Cevap verirken, yazım uzadığı için kafam yandı. 😂 O yüzden unuttuklarım oldu. Onlardan çok özür diliyorum. Hepinizi çok seviyorum. ❤️

Oldukça keyif verici cevaplar geldi. Birbirimizi daha iyi tanıyabilmek için bu soruyu sormuştum. Bu kadar katılımın olması mutluluk verici. Cevap veren herkese teşekkür ederim 🙏

Etkileşim açısından çok güzel bir etkinlikti bence. Birbirimizi daha iyi tanımamıza olanak sağladı. Herkesin emeğine sağlık 🌸.

Çok güzel bir etkinlik olmuş. Tüm arkadaşlar hakkında bilgi edinme fırsatım oldu. Emek veren herkese teşekkürler.

Ben hala Hive TA neresi onu düşünüyorum 🤣. Şaka bir yana gerçekten en çok keyif aldığım etkinliklerden biri oldu. Dolu dolu bir sürü insan cevap verdi ve bu beni çok mutlu etti.

 last year (edited) 

Kapak görseli çok hoş olmuş. Aramızda her dalda usta ve her ilgi alana hakim kişiler olması çok güzel bişey. Hivetr ekibi gümbür gümbür geliyor..

Etkinlik sayesinde birçok özelliğimi hatırlama şansım oldu. Cevaplarında yer veren herkese tekrardan teşekkür ederim 🙂
Özellikle ayrı bir parantez açtığı için @sunsan kardeşime ayrıca teşekkür ederim.

Yay! 🤗
Your content has been boosted with Ecency Points, by @trliste.
Use Ecency daily to boost your growth on platform!

Support Ecency
Vote for new Proposal
Delegate HP and earn more

Çok hızlısın @trliste'm :)

Congratulations @trliste! You have completed the following achievement on the Hive blockchain And have been rewarded with New badge(s)

You made more than 1500 comments.
Your next target is to reach 2000 comments.

You can view your badges on your board and compare yourself to others in the Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Check out our last posts:

HiveBuzz supports meetups of the Hive Austrian Community in Graz
Our Hive Power Delegations to the December PUM Winners
The Hive Gamification Proposal Renewal
Support the HiveBuzz project. Vote for our proposal!