Yetenek Hayallerimizi Anlattık - Trliste Soru-Cevap Etkinliği #64

in Trliste8 months ago (edited)

Merhaba sevgili Trliste üyeleri. Trliste soru-cevap etkinliklerimiz tüm hızıyla devam ediyor. Katılan, emek veren ve destek olan tüm arkadaşlarımıza teşekkür ederiz. Yeni etkinliklerimize herkesi bekliyoruz.


Fotoğraf için @baycan arkadaşımıza teşekkürler.

Mehmet Arkadaşımızın Sorusu


@mehmetfix

Bir yetenek kazanabilseydiniz nasıl bir yetenek olmasını isterdiniz ve bu yeteneğinizle neler yapardınız?


İşte Cevaplarımız

wagner32

Herkese merhaba.

Sanırım ben ışınlanabilme, bir yerden bambaşka bir yere hızlıca sıçrayabilme yeteği kazanmak isterdim.

Işınlanabilme ile ilgili fazlasıyla film ve dizi izledim. Ancak onların yaptığı gibi banka soyma, dünyayı kurtarma eylemlerini gerçekleştirir miydim, bilemiyorum.

Sanırım ben çok daha basit düşünüyorum. Vizyonsuzluk iliklerime işlemiş olsa da ben nişanlımın yanına, ailemin yanına sıçramak isterdim. Bana ihtiyaçları olduğunda yanlarında anında olmak her şeyden daha önemli benim için.

Biliyorsunuz şu sıralar hem aileme hem de nişanlıma oldukça uzağım. Ekmek parası işte. 🙂

Her şeyi tamamladıktan sonra bu yeteneğimle daha farklı eylemler gerçekleştirebilirdim.

Güzel soruydu @mehmetfix. Bu soruya verilecek ilginç cevapları merakla bekliyorum. Sevgilerle...


muratkbesiroglu

Herkese Merhaba,

Soru için @mehmetfix e teşekkürler.

Zamanda hareket edebilme yeteneği kazanmak isterdim. Böylece geçmişte yanlış davrandığım için pişman olduğum anlara döner, şimdiki aklımla doğru olduğunu düşündüğüm davranışları sergilerdim. Doğru olduğunu varsaydığım davranışların da probemi çözmediğini ya da daha kötü hale getirdiğini görmek eğlenceli olurdu. Davranış değişikliğinin olumlu sonuçlara yol açtığı durumlar da olurdu elbette; o durumların da keyfini sürerdim.

Zaman makinem sayesinde Hive'a ve diğer yatırım araçlarına nasıl bir zamanlamayla yatırım yapmam gerektiğini öğrenirdim. Böylece parayla ilgili dertlerim sonsuza kadar ortadan kalkmış olurdu.

Şimdiki aklımla geçmişe gideceğim için o zamanki Murat'ı tanıyanlar bazı davranışlarımı garipserdi. Ben de yavaş yavaş olgunlaşmakta olduğumu söylerdim. Filmlerde ve romanlarda olduğu gibi bazı işler mutlaka ters giderdi. Mesela zaman polisleri peşime düşerlerdi. Yakalandığımda zamanda geride giderek ellerinden kaçmaya çalışırdım. Zaman polisi olduklarından bu numarayı yemezlerdi.

Tanıdığım insanların gençlik zamanlarını görmek ilginç olurdu. Babamla daha fazla zaman geçirirdim örneğin. Ve bazı şeyleri yanlış hatırladığımı fark ederdim. Zamanda hareket edebilme yeteneği şımarmama yol açardı. Tehlikeli sularda yüzer ve sefahat alemlerine dalardım. Zamanla süfli zevklerin peşinde koşmakan sıkılır ve kendime büyük hedefler belirlerdim. Mesela 1980 yılına kadar geri giderek siyasal islamcıların palazlanmasını önlemeye çalışırdım. Türkiye'nin bilime ve sanata önem veren özgürlükçü bir ülke olması için çalışırdım ve bunu elbette başaramazdım.

Bu arada Trliste'yi de kesinlikle unutmaz, 1 milyon Hive gücü delege ederek buradaki işlerin hız kazanmasına yardımcı olurdum.


doganhilal

Herkese merhaba. Küçükken kardeşlerimle bu soruyu kendimize sorar cevaplarımıza gülerdik. Çünkü çocukluğun getirdiği hayal gücü ve basitlikle çok saçma ve komik cevaplar verirdik.🥲 Şimdi bu soruya cevap düşündüğümde geleceği görmek veya geçmişte istediğim bir anı tekrar yaşayabilme yeteneğim olsun isterdim. Aslında istediğim bu yetenekler görünmez olmak yeteneğiylede yarışır, çünkü bence istediğim an görünmez olabilmek mükemmel bir yetenek olabilirdi.🙂👻 Ancak geleceği görmek fikri daha cazip geliyor detayları ile düşününce biraz ürkütücü olsa da yinede geleceği bilmek veya ufak ipuçları ile tahmin etmek sizcede çok ilgi çekici değil mi? Geçmişe gitme yeteneğini isteme sebebim ise kaybettiğim sevdiklerimi tekrar görmek hasret gidermek, onları üzdüğüm anlar için özür dilemek olabilir. Birde geçmişe gidip bitcoin ucuzken 100 kadar bitcoin alabilmeyi çok isterdim.😅🪙


Tuçe [Pinkfurby5]

Bana bir yetenek kazanma şansı verilmiş olsaydı, bunun ölüleri diriltebilme yeteneği olmasını isterdim ve yeteneğimi ülkemizdeki tüm olumsuzlukları yok edebilecek insan ya da insanları geri getirmek için kullanırdım. Düşüncesi bile çok güzel…


damla

Güzel soru 🙂 Aslında hayatımdan birkaç yıldır memnunum. Yani şu da olsa daha güzel olurdu diyebileceğim bir şey aklıma gelmiyor. Ama yetenek değil de sorunları olan insanlara yardım edebileceğim bir gücüm olsa hayır demezdim. Biraz doğaüstü kısma kayıyor onun farkındayım. Özellikle hastalıkları olan insanlarla ilgili bir konu. Kendimi çok çaresiz hissetmişimdir son yıllarda yakınlarıma ve çevremdekilere olanlardan dolayı. O yüzden gerçek anlamda sorunları olan insanlara yardım edebilmeyi ve bir de gelecek nesillere daha güzel bir dünya bırakabilmeyi çok isterdim. 🌸


bilginselcuk

Merhabalar, sorusu için @mehmetfix arkadaşa en başta teşekkürler. 😌
Benim en çok sahip olmasını istediğim şey bütün zeka türlerine hakim olmak olurdu. Çok çabuk öğrenmeyi ve kavrama şahane olurdu.

Herşeyi öğrenme yeteneğimin olmasını çok isterdim. Aynı anda matematik soruları çözmek, tarih bilgisine hakim olmak, aynı anda 10 farklı yabancı dil bilmek, insan anatomisini çok iyi tanımak daha neler neler. Benim sözel ve görsel zekam daha baskın olduğu için bir çok noktada tıkanıyorum. 😔

Işınlanma fikrine bayıldım bu arada. Aklıma ilk gelen şey kira sıkıntısının olmaması tabi ki. 😂


passenger777

Merhabalar 🤗

İnsanın Kendi yeteneklerinden ziyade, ekstra bir yeteneğe sahip olabilmesi, gerçekten çok keyifli olurdu. Sanırım ben insanların düşüncelerini okuyabilme yeteneğinm olmasını isterdim.

Birde galiba, geçmişte yaşanan hayatları yeniden şekillendirmek adına zamana geri dönme yeteneğimin olmasını çok isterdim.

Son olarak, sevdiklerimin nerde olduğunu öğrenmek adına bir aynanın karşısında onların nerede ve ne yaptıklarını görme yeteneği de güzel olurdu. 🙂

Güzel ve farklı soru için @mehmetfix çok teşekkür ederim.


baboz

Herkese merhaba,

Kendime bir yetenek ekleme şansım olsa ne yapardım diye düşündüğümde bir sonuca varamadım. Aklıma bir şey gelmedi. Sanırım kendimden memnunum. 😂 Biraz daha düşününce uçmak olabilir kanaatine vardım. Çünkü, yürüyebiliyorum, yüzebiliyorum ve sürünme konusunda uzman sayılırım. 😂 Neden bir de uçamayayım ki?!. Çok değil, kuşların yürüdüğü kadar uçsam yeter…


princeofbeyhive

Herkese selam. Normal şartlarda zihin okuma derdim bu sorunun cevabına. Ama şu an bu çok fantastik bir şeymiş gibi geldi. O yüzden daha normal bir şeyden bahsedeceğim. Normal şartlarda da kötü bir hafızam vardır. Çoğu zaman çoğu şeyi unuturum. Ama ben istediğim bir şeyi istediğim zaman unutabilmek isterdim. Beni yaralayan, bana kötü hissettiren ya da olumsuz etkileyen herhangi bir şeyi unutmak. Bunu yapabilseydim bence her şey çok daha kolay olurdu 🌸.


Incublus

Güzel cevaplar gelmiş, ben ışınlanmak isterdim. İnsanlar arasındaki mesafe gerçekten çok can sıkıcı olabiliyor. Bunu nasıl aşabiliriz? Sadece ışınlanarak 😄 Malum bütün ulaşım araçları çok pahalı, öyle istediğimiz zaman istediğimiz yere istesek de gidemiyoruz. Hop buradan ışınlanırım @ezgicop'un yanına 😄 Onu da alıp dünyayı ışınlanarak gezerdim 😄


sudefteri

Selamlar. 🙋‍♀️

Yıllar önce Heroes izlerken bu soru kafama çok takılmıştı aslında. Bilmeyenler için Heroes dizisinde bazı insanların kendine has yetenekleri oluyor. Uçabilenler, ışınlanabilenler, ateş çıkarabilen, suyla bütünleşen, yıldırım ve şimşek oluşturabilen, zamanı durdurabilen, zihin okuyan, karşısındakine dilediğini yaptırabilen, başkalarının güçlerini kopyalayabilenler, hafıza silebilenler, görünmez olanlar, geleceği görebilenler, tüm elektronik aletlere hükmedebilenler, başkalarının yaralarına şifa verenler, kendi yaralarını iyileştiren ve her daim genç kalabilenler aklıma ilk gelenlerden.

O kadar sevmiştim ki diziyi, bitmesin diye yarım bırakmıştım. Sanırım bu satırları yazarken ne kadar özlediğimi fark ettim onu ve karakterleri. 🥲
En kısa zamanda en baştan başlamak istiyorum.

Diziyi yeteri kadar övdükten sonra bu güzel sorunun cevabına gelecek olursam hepsini isterdim galiba. 🙆‍♀️
Çünkü inanılmaz şekilde kararsız olduğum için tek birine yoğunlaşamadım hiç. Işınlanmak, yaraları ve insanları iyileştirmek, zamanı durdurabilmek çok güzel. Bunlardan birini seçebilirim.:) Güçleri kopyalayabilmek hepsini kapsadığı için muhteşem bir özellik. Sanırım bu soruya diziyi düşünmeden bir cevap veremiyorum. 🤷‍♀️
Tavsiye ederim bu arada. :d 🙆‍♀️



Önceki Etkinliklerimizden...

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57| 58| 59| 60| 62| 63


Sort:  

Çünkü, yürüyebiliyorum, yüzebiliyorum ve sürünme konusunda uzman sayılırım. 😂

Çoğumuz değil miyiz? 😂@baboz Ama bu profesyonel bir yaklaşım ise bir şey söyleyemeyeceğim orası ayrı bir konu.

Harika cevaplar var. Emeği geçen herkesin ellerine sağlık. 💫

Umarım bu konu ile ilgili profesyonel bir yaklaşım yoktur. 😂

Çok renkli cevaplar gelmiş katılan herkese teşekkürler.🌼💫🌺@sudefteri dizi üzerinden gidince benim de aklıma "Yeşil Yol" filmi geldi. Ordaki başrol insanların hastalıklarını alıyordu, benimde böyle bir yeteneğim olsa harika olurdu diye geçirdim içimden. Tabi hastalıkları kendi vücudumda tutma olmadan olmalı.🥲

Okuması çok keyifli bir etkinlik oldu. Her cevap birbirinden eğlenceli ve güzel. Emeğinize sağlık.

Yay! 🤗
Your content has been boosted with Ecency Points, by @baboz.
Use Ecency daily to boost your growth on platform!

Support Ecency
Vote for new Proposal
Delegate HP and earn more

Muhteşem cevaplar. Okumak çok eğlenceliydi. Herkesin emeğine sağlık :)