Bugün Trliste'mizin Doğum Günü - Trliste Soru-Cevap Etkinliği #82

in Trliste5 months ago (edited)

Merhaba sevgili dostlar. 6 yıl önce bir Çarşamba akşamı yola çıktık. Ve bugün yine bir Çarşamba, Trliste'mizin doğum gününü kutluyoruz. Bu yolculuk boyunca birbirimize destek olduk ve olağanüstü bir topluluk oluşturduk. Dileriz gelecek yıllarda da birlikte nice başarılı ve keyifli anılar biriktiririz. Trliste'nin bu güzel gününde herkese mutluluk, başarı ve sağlık dolu anlar diliyoruz. Birlikte nice güzel yıllara!!!

1.jpg
Fotoğraf @damla

Üyelerimizin Mesajları

Hephaestus

Merhabalar. TRliste bana göre bir nevi topluluğumuzun sesi oldu. Hem hesap altında o
yapılan paylaşımlar hem de TRliste'nin curation trail olması topluluğumuzun HIVE'daki aktifliğini, tanınırlığını ve toplulukta yazılan yazıların ön plana çıkmasını sağlıyor. Benim için en önemli yeri ise burda verdiğimiz emeklerin topluluk olarak hep beraber desteklenmesine katkı veren bir rolünün olması.


passenger777

Merhaba Arkadaşlar 🤗

Hiç bilmediğiniz bir şehirde sokak aralarında dolaşırken, ahşap büyük bir binaya adımınızı atıyorsunuz. Bu binanın şehrin önceden insanlara hizmet ettiğini bir kütüphane olduğunu öğreniyorsunuz.

İçeri girdiğiniz de rafların tamamen boş olduğunun farkına varıyorsunuz. Bu duruma çok şaşırıyor ve rafların arasında geziniyorsunuz. Binanın tam ortasında kocaman siyah kaplı üzerinde Trliste ve kırmızı çizgili amplemi olan bir kitap görüyorsunuz.

Merak edip içini açtığınızda şöyle bir yazıyla karşılaşıyorsunuz. Sayfama Hoş geldiniz. Düşüncelerinizi ve tüm fikirlerinizi bana yazabilirsiniz. Adınızı da yazarak bu kütüphaneye bir kitap bırakabilir misin?

Zamanla kütüphane gelen kişi çoğalmış raflar dolmaya başlamış. İnsanların yazdıkları yazılarla sayfalar renklenmiş.

İçinde sevginin, samimiyetin, dostluğun ve en çok da yardımlaşmanın olduğu bir topluluktur Trliste...Bizi bir arada tutan, destek olan ve yeni hedeflere doğru yol almamızı sağlayan en değerli yol haritamızdır. Mutluluğumu ve sevincimi kaleme döktüğüm, derdimi anlattığım, yol arkadaşımdır.

Trliste, her sene yenilenen ve güçlenen yüzüyle, içinde tuttuğu aileyi koruyan bilgi veren ve destekleyen bir topluluktur.

Trliste, herkesi bir çatı altında toplayan, yarışmaları, etkinlikleri ve serüvenleriyle bir arada olmamızı sağlayan topluluktur. Trliste, yüreği gerçekten yazı yazma hevesiyle birikmiş herkese kapısının sonuna kadar açık olduğu bir yuvadır.

Başarılarla ödüllendirilmiş hayat dolu bir maceranın devamını diliyorum, Trlistem 🤗🌻🙏


wagner32

Trliste'm. Canım Trliste'm.

Bende yeri her zaman ayrı olmuştur. Buralara geldiğimden beri hep destek oldu bana. Çok güzel zamanlar geçirdik.

Bazen düşünüyorum. Keşke yapay zeka tamamen yaygınlaşsa da Trliste'm ile sohbet edebilsem. Neredesim wagner, yazı yazmıyorsun, kızıyorum diye sitem etse bana. Ya da bazen sürpriz yapsa. Kendi kendine yazı yazsa ve denk gelsem.

Eski günleri anlatsa. Kimler geldi kimler geçti diye iç çekse. Birlikte oturup yorumlarda efkar dağıtsak.

Sonra ben ona çiçeklerden gülücük hediye etsem.

Çok duygusal oldu sanırım. Ömür boyu paragraflar dizsek emeklerinin tek kelimesini karşılayamayız Trliste'mizin. Doğum günün kutlu olsun. Nice mutlu Hive dolu yıllara Trliste'm. 🎂🌼:hive:


bilgin70

Farklı coğrafyalardan bir araya gelip, çoğu kişinin birbirini tanımamasına rağmen samimi, güzel duygularla aynı çatı altında toplanmasına vesile olan Trlistem...

Doğum gününü en samimi duygularımla kutlar, birlikte güzel yıllar geçirmemizi temenni ederim.
Yeni yaşın hepimize sağlık ve esenlik getirsin.
İyiki varsın. 🌼


baboz

Herkese merhaba,

Trliste’nin hayatımda ve Hive’deki rolü benim için çok önemli. Bu çok genel bir tabir oldu. Biraz açayım. Şayet Trliste olmasaydı, Hive’le hiç tanışmazdım. Diyelim ki bir şekilde tanıştım, bugüne kadar hala devam ediyor olmam mümkün değildi. Buradaki etkinlikler, görev ve sorumluluklar, yardımlaşma beni Hive’de tutundurdu. Örneğin şu an evimi taşıyorum. İşimle ilgili bir sürü sorumluluğum var. Gene de etkinliğe bir cevap hazırlamak için ara verdim. 😂 İyi ki varsın Trliste. 🌼


bemier

Aslında her ne kadar bu tatlı topluluğa katılalı uzun zaman olmamış da olsa harika insanlarla iletişim kurdum, çokça da öğrendim ve öğrendiklerimi de yapabildiğim kadar uygulamaya çalıştım. Harika toplulukla tanışmak benim şansım olsa gerek.

Trliste benim için tarzım değişse dahi olduğum gibi kabul etmiş bir aile, arkadaş oldu. Yanlışlarımı çığlık atmak yerine kibarca uyardı, gücü yettiğince yardım etti. Bir insan ailesinden başka ne ister ki? Hem benim gözümde zamandan çok geçirilen zamanın kalitesi önemli olan.

Hiçbir şey değişmeden aynı kalmaz. Değişim olmadan hayat olmaz. Umarım bu devam eden değişimde herkesin iyiliği için olur. Daha nice yaşlara Trliste!


mukadder

Hive gelmek trliste ile tanışmak benim için hayatın bir sürpriziydi. Hiç ummadığım bir anda hiç tanımadığım insanları bukadar sahipleneceğimi ve seveceğimi bilemezdim.
Trliste benim için dostlarla buluştuğum bir ev. Kapısı her zaman açık. Sıcak bir ev. Hive de devam edebiliyorsam bu trliste ve güzel ekip arkadaşlarım sayesinde. İYİ VARSIN TRLİSTE, İYİ Kİ DOĞDUN. NİCE YILLARA...


dusunenkalpp

Trliste benim için anılarımı, fikirlerimi geleceğe taşıyan bir postacı, postacı o kadar değerlidir ki eskiden onun adına türküler söylenmiştir. İnsanların sevdikleri ile arasında bağ ve iletişim kuran çok değerli bir yanı vardır.

Trliste ailesindeki değerli arkadaşlar olmasaydı eğer bu hive serüveni benim için devam etmiyor olacaktı. Buradan herkese teşekkürlerimi iletiyorum. Uzun senelere bu birlik ve yardımlaşmayı devam ettirmek ümidiyle sağlıklı ve mutlu kalın. 🙂


Incublus

Bu soruya geçen yıl verdiği cevabı hatırlayan var mı acaba 😄 Trliste benim Hive'daki evim gibi, en kişisel postlarımı hep orada paylaşıyorum. Burada pek çok insanla tanıştım, arkadaş edindim. Çevremi genişlettim. Trliste benim Hive'a tutunmamı sağladı. İlk geldiğimde kimseyi tanımıyorken beni çok destekledi. Bu yüzden minnettarım ve minnettar kalacağım. Şu anda ekibin bir parçası olmaktan ve topluluğa destek olmaktan çok mutluyum. Umarım yıllarca bu proje yıllarca devam eder. Nice yıllara Trliste!


sudefteri

Herkese merhaba. 🙋‍♀️

Geçen yılki kutlama mesajımda Trliste ile nasıl tanıştığımı, onunla birlikte nasıl da büyüyüp geliştiğimi ve bünyesinde yer almaktan duyduğum mutluluğa dair upuzun anlatmışım. 🙆‍♀️

Bu kez farklı olsun istedim, belki kısa olacak ama daha kıymetli benim için..
Dilerim ki Trliste, bir "han" olarak uzuuun yıllar burada var olmaya devam etsin. Yolcuları değişse de, azalsa da, artsa da o tüm misafirlerini kucaklayıp bağrına basacaktır. 💕

Bu ekibin içinde yer almak ve güzel arkadaşlarımla yola devam edebilmek çok güzel. 🎈
İyi ki doğdun, iyi ki varsın Trliste. 🥳
Doğum günün kutlu olsun. 🎂


Tuçe [Pinkfurby5]

Trliste’ye katıldığım ilk zamanlar, topluluğun Hivedaki Türk yazarları destekleyen bir topluluk olduğunu düşünüyordum; ancak bir süre sonra aile gibi hissetmeye başladım. Trliste yalnızca bizlerin gelişmesini, ilerlemesini ve de Hive içerisinde adımızın duyulmasını sağlayan bir basamak olmadı, aynı zamanda bizleri bir araya getirip bizler için samimi bir ortam yaratan bir topluluk oldu. Trliste’nin bir parçası olduğum için kendimi şanslı hissediyorum. Daha nice yıllara Trliste! 🎂



Önceki Etkinliklerimizden...

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 - Aktif Üyeler | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81


Sort:  

Hive yolculuğun da herkesin belirlemiş olduğu hedefler doğrultusunda trliste gücünü ve ruhunu yüreğinde hissederek başarılar elde etmesi temennisiyle, nice yaşlara Trlistem...🎉🌺🌷

Burda uzun yıllar hep birlikte olmak dileğiyle ;)

Çarşamba akşamı olduğunu gerçekten hatırlıyor musun yoksa takvimden mi baktın merak ediyorum 😅 @trliste yazarlarımızı destekleyen harika bir proje, bir parçası olduğum için çok mutluyum :)

Doğum günün kutlu olsun nice mutlu ve başarılı yıllara #trliste. İyi ki varsın ve iyi seninleyim 🎉🎇❤️

Doğum gününüz kutlu olsun. Tebrikler

 5 months ago (edited) 

İnşaAllah bu birlik ve yardımlaşma bilinciyle uzun ve güzel senelere kavuşmasını ümit ediyorum. :)

Yıldönümünün aynı güne denk gelmesi çok güzel olmuş.🥰 Buraya ilk geldiğimde çekingen ve heyecanlıydım. Şimdilerde ise bu topluluğun üyeleri ailemiz gibi oldu zaman ne çabuk geçiyor. Trlistemizin doğum günü kutlu olsun, nicee 6 senelere🎉🪅🥳🎊🌸🪩🪅🎊🎉

Yay! 🤗
Your content has been boosted with Ecency Points, by @incublus.
Use Ecency daily to boost your growth on platform!

Support Ecency
Vote for new Proposal
Delegate HP and earn more

Congratulations @trliste! You received a personal badge!

Happy Hive Birthday! You are on the Hive blockchain for 6 years!

You can view your badges on your board and compare yourself to others in the Ranking

Check out our last posts:

LEO Power Up Day - December 15, 2023